W ubiegłym tygodniu strażacy z OSP przywiązali go do drzewa. Co oczywiste - to rozwiązanie doraźne.
Problem doskonale zna Tomasz Zygnarowski, kierownik referatu inwestycji w urzędzie gminy Płużnica. - Przez sześć dni próbowałem dodzwonić się na infolinię telekomunikacji, bo to jej słup. Niestety, nie udało mi się "przejść" przez automatyczną sekretarkę - wyjaśnia urzędnik.
Przeczytaj także:Wierzchosławice: Uszkodzona latarnia straszy mieszkańców
Nie jest to jedyna osoba, która zrezygnowała po kilku próbach dodzwonienia się na infolinię operatora. Bardzo często odbieramy telefony od zawiedzionych klientów Orange (niegdyś Telekomunikacji Polskiej SA), którzy żalą się, że z maszyną nie chcą rozmawiać.
"Pomorska" o całej sprawie powiadomiła Marię Piechocką z biura prasowego firmy telekomunikacyjnej. - Sprawę przekazałam już do naszego pionu technicznego. Słup powinien zostać usunięty w najbliższych dniach - deklaruje Maria Piechocka i dodaje: - W takich sprawach klienci powinni kontaktować się z nami pod nr infolinii: 193 93. Automatyczną sekretarką nie należy się zniechęcać. Połączenie jest bezpłatne. Trzeba podać nr telefonu. Po dwukrotnym błędnym jego podaniu następuje automatyczne
przełączenie do naszego konsultanta, który jest dostępny całą dobę.
Najlepsze artykuły za jednym kliknięciem. Zarejestruj się w systemie PIANO już dziś!
Czytaj e-wydanie »