
Szczególnie popularne jest w Polsce obdarowywanie bliskich książkami w okresie świątecznym. Według danych za 2020 r. w grudniu konsumenci przeznaczali na ich zakup tygodniowo ponad trzykrotnie więcej niż w pozostałych okresach roku. Co ciekawe, Polacy wciąż chętniej sięgają po książki w formie papierowej niż cyfrowej.

Szczególnie popularne jest w Polsce obdarowywanie bliskich książkami w okresie świątecznym. Według danych za 2020 r. w grudniu konsumenci przeznaczali na ich zakup tygodniowo ponad trzykrotnie więcej niż w pozostałych okresach roku. Co ciekawe, Polacy wciąż chętniej sięgają po książki w formie papierowej niż cyfrowej.

Szczególnie popularne jest w Polsce obdarowywanie bliskich książkami w okresie świątecznym. Według danych za 2020 r. w grudniu konsumenci przeznaczali na ich zakup tygodniowo ponad trzykrotnie więcej niż w pozostałych okresach roku. Co ciekawe, Polacy wciąż chętniej sięgają po książki w formie papierowej niż cyfrowej.

Szczególnie popularne jest w Polsce obdarowywanie bliskich książkami w okresie świątecznym. Według danych za 2020 r. w grudniu konsumenci przeznaczali na ich zakup tygodniowo ponad trzykrotnie więcej niż w pozostałych okresach roku. Co ciekawe, Polacy wciąż chętniej sięgają po książki w formie papierowej niż cyfrowej.