https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Popularność Igi Świątek w social mediach gwałtownie rośnie po podjęciu partnerstwie z firmą odzieży sportowej Rogera Federera

Jacek Kmiecik
EPA/PAP
Popularność trzykrotnej zwyciężczyni Roland Garros, Igi Świątek, gwałtownie rośnie w mediach społecznościowych po zawiązaniu partnerstwa ze szwajcarską firmą odzieżową „On”, wspieraną przez legendarnego tenisistę Rogera Federera.

Świątek podjęła współpracę z „On” w marcu tego roku

Świątek ogłosiła współpracę z „On” w marcu 2023 roku, stając się pierwszą sportsmenką, która podpisała kontrakt ze szwajcarską marką. Najlepsza rakieta na świecie była wcześniej sponsorowana przez „Nike”, zanim zdecydowała się na „Asicsa” w 2020 roku.

„On” sponsoruje również amerykańskiego tenisistę 20-letniego Bena Sheltona (35. w rankingu ATP) w zakresie jego potrzeb związanych z odzieżą i butami.

„On” została założoa przez Oliviera Bernharda, krajowego mistrza Ironmana, we współpracy z Davidem Allemannem i Casparem Coppettim w 2010 roku. Federer dołączył do firmy jako udziałowiec w 2019 roku. Firma wypuściła swoje charakterystyczne tenisówki „The Roger” w lipcu 2020 roku. Najnowszy model sneakersów, nazwany „The Roger Pro clay”, został wprowadzony na rynek w marcu 2023 roku.

Popularność Świątek w social mediach szybuje

Od momentu podjęcia współpracy z „On” Świątek odnotowała duży wzrost popularności na platformach społecznościowych. Liczba obserwujących jej konta wzrosła o 12 procent do ponad 54 milionów wyświetleń i ponad 2,6 miliona followersów.

Triumf Igi na French Open 2023 był również naznaczony rosnącą popularnością w mediach społecznościowych, ponieważ posty z jej udziałem zgromadziły ponad 100 milionów wyświetleń i stanowiły 3,49 miliona dolarów wartości społecznej.

od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska