ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora.
Zespołu Szkół Muzycznych we Włocławku, ul. Wiejska 29
1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 826 i Nr 189, poz. 1854); (tekst rozporządzenia do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Włocławek - Wydział Edukacji, Zielony Rynek 11/13 pok. 31).
2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły lub placówki oraz inne dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 28 maja 2004 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki i trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 128, poz. 1339).
3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Muzycznych we Włocławku, ul. Wiejska 29" w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia na adres: Urząd Miasta Włocławek - Wydział Edukacji, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pokój Nr 31.
Bliższych informacji udziela Wydział Edukacji Urzędu Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Dokumenty składane przez kandydatów przystępujących do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły.
Kandydat przystępujący do konkursu składa następujące dokumenty:
1) zgłoszenie przystąpienia do konkursu wraz z uzasadnieniem;
2) koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły;
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej;
4) akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i przygotowania pedagogicznego - w przypadku osoby będącej nauczycielem;
5) dyplom ukończenia studiów wyższych oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy, wykształcenia i przygotowania zawodowego - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
6) dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą, o którym mowa w par. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. Nr 89, poz. 826 i Nr 189, poz. 1854);
7) ocenę pracy albo ocenę dorobku zawodowego, o którym mowa w par. 1 pkt 4 rozporządzenia wymienionego w pkt. 6;
8) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2003 r. Nr 118, poz. 1112 z późn. zm.) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
11) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, z późn. zm.)
12) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
Kandydaci składają oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 4-7, lub urzędowo poświadczone kopie tych dokumentów.