1 z 39
Przewijaj galerię w dół
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

2 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

3 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

4 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Pozostały jeszcze 34 zdjęcia.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Sławomir gwiazdą wieczoru na Majówce w Sicienku. Zobaczcie zdjęcia z koncertu

Sławomir gwiazdą wieczoru na Majówce w Sicienku. Zobaczcie zdjęcia z koncertu

Ciechocińska Parada Majowa 2025. Filmowy korowód przyciągnął tłumy. Zdjęcia

Ciechocińska Parada Majowa 2025. Filmowy korowód przyciągnął tłumy. Zdjęcia

Run Toruń. Najmłodsi już pokonali trasę. Mamy zdjęcia z sobotnich biegów!

Run Toruń. Najmłodsi już pokonali trasę. Mamy zdjęcia z sobotnich biegów!

Zobacz również

XXXII Biegi Żnińskie 2025 w Żninie. Zdjęcia, wyniki

XXXII Biegi Żnińskie 2025 w Żninie. Zdjęcia, wyniki

IMP Challenge w Pile. Żużlowcy Abramczyk Polonii Bydgoszcz z przepustkami do finałów

IMP Challenge w Pile. Żużlowcy Abramczyk Polonii Bydgoszcz z przepustkami do finałów