9 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

10 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

11 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

12 z 39
Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace. Pierwsza jazda, wrażenia, ceny, wyposażenie, dane techniczne

Renault Espace jest mniejszy od poprzednika, nie ma napędu na cztery koła czy mocniejszego silnika benzynowego bądź Diesla i jest dość drogi, ale… jest. Model ten mógł przetrwać w zasadzie tylko w takiej formie i o ile nie będzie stanowił fundamentu sprzedaży Renault, będzie dla niej okrętem flagowym i czymś, co przyciągnie do salonów szukających dużego auta. Na szersze testy przyjdzie jeszcze czas, ale już teraz jest pewne, że to ciekawe auto, oferujące wysoki komfort, wystarczający napęd i niskie zużycie paliwa. Czy warto się nim zainteresować? Owszem, choć cena zaczynająca się od około 200 000 złotych może nieco studzić zapał.

Pozostało jeszcze 26 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!

Zobacz również

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców