Korzystanie z dobrodziejstw nauki i stosowanie laboratoryjnie wytwarzanych, syntetycznych feromonów, to przykład nowego podejścia do biznesu. Bardzo często po związki te zgłaszają się dyrektorzy firm bądź przedstawiciele handlowi, którzy, dzięki aplikacji feromonów, są pewniejsi osiągnięcia sukcesu w negocjacjach lub podpisania kontraktu. Czy kierują się wynikami badań, w których udowodniono, że ludzie stosujący feromony odbierani są jako bardziej atrakcyjni, a otwartość klientów wzrasta aż o 22,6%? Czy powodem ich wyboru jest otwartość na nowe rozwiązania?
Jedno jest pewne. W świecie biznesu liczy się zysk. Jeśli skutecznym narzędziem do osiągnięcia tego zysku będą techniki psychologiczne bądź syntetycznie wytwarzane feromony, dlaczego z nich nie skorzystać?
Korzystanie z dobrodziejstw nauki i stosowanie laboratoryjnie wytwarzanych, syntetycznych feromonów, to przykład nowego podejścia do biznesu. Bardzo często po związki te zgłaszają się dyrektorzy firm bądź przedstawiciele handlowi, którzy, dzięki aplikacji feromonów, są pewniejsi osiągnięcia sukcesu w negocjacjach lub podpisania kontraktu. Czy kierują się wynikami badań, w których udowodniono, że ludzie stosujący feromony odbierani są jako bardziej atrakcyjni, a otwartość klientów wzrasta aż o 22,6%? Czy powodem ich wyboru jest otwartość na nowe rozwiązania?
Jedno jest pewne. W świecie biznesu liczy się zysk. Jeśli skutecznym narzędziem do osiągnięcia tego zysku będą techniki psychologiczne bądź syntetycznie wytwarzane feromony, dlaczego z nich nie skorzystać?