Potrzeba aż 200 osób, którzy będą realizowali nowy projekt dla sieci Orange. Nabór prowadzi firma Contact Center.
Poszukuje osób na stanowiska konsultanta telefonicznego, do obsługi klientów indywidualnych i biznesowych w Toruniu. Proces rekrutacyjny składa się z dwóch etapów: rozmowy kwalifikacyjnej i zadań grupowych. Wszyscy nowozatrudnieni przejdą gruntowne szkolenia z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji czy zarządzania projektem.
Oferty pracy skierowane są głównie do ludzi młodych (średnia wieku w spółce wynosi 23 lata). Jak zapewniają w firmie osoby, które zostaną przyjęte mają szanse na stałe zatrudnienie.
Dla najlepszych zostanie opracowała indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego.
- Wielu z naszych koordynatorów lub kierowników zaczynała od stanowiska konsultanta twierdzi Paulina Kaja, kierownik działu HR Contact Center i twierdzi: - Staramy się dostrzegać potencjał najbardziej zaangażowanych pracowników i dawać im możliwości rozwoju.
Contact Center realizuje działania call trading, w których zawiera się telefoniczna sprzedaż oraz dystrybucja usług i produktów.
Szczegółowe informacje na temat rekrutacji można znaleźć na stronie www.ccenter.pl.
Udostępnij