Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

(dan)
Skrzyżowanie zamknięto z powodu budowy w tym miejscu ronda. Tutaj bowiem kończyć się będzie budowana właśnie droga, która połączy ulicę Marulewską z Szymborską. Dariusz Nawrocki
Jak już informowaliśmy, dziś (19 sierpnia) zostało zamknięte skrzyżowanie ulicy Miechowickiej z ulicą Szymborską w Inowrocławiu. Obowiązują objazdy.

Nie wszyscy kierowcy zauważają znaki informujące o wprowadzonych zmianach. Nawracają dopiero przed samym skrzyżowaniem. Kierowcy samochodów osobowych jeszcze sobie z tym manewrem radzą. Gorzej jest, gdy do barierki ze znakiem "zakaz ruchu" dojedzie ciężarówka.

Dlatego przypominamy:

Wprowadzono objazdy:

Jadący do Szymborza ulicą Szymborską od strony miasta kierowani są ulicą Górniczą i Poznańską przez ulicę Nową (dla pojazdów o wysokości do 3,8 m) lub przez ulicę Przybyszewskiego.

Uwaga! Przez to skrzyżowanie nie przejedziemy. Są objazdy [zdjęcia]

Jadący z Szymborza do centrum kierowani są ulicą Przybyszewskiego lub Nową do ulicy Poznańskiej.

Także autobusy kursujące na tym odcinku poruszają się inaczej:

Przystanki nr: 83 Szymborska-Gronowa, 84 Szymborska-Chrobrego, 85 i 86 Szymborska-Miechowicka, 251 Miechowicka-Działki oraz 252 Miechowicka-Szpital zostały zamknięte do odwołania

Kursy linii nr 12 będą przebiegać przez ul. Wielkopolską w kierunku Mątew. Wykonywane będą objazdem od przystanku nr 35 Poznańska-Szpital przez ul. Nową (przystanek tymczasowy) do przystanku nr 89 Szymborska-Transportowca następnie zgodnie z rozkładem jazdy.

Linia nr 12 w kierunku ul Łokietka będzie jechać przez ul. Wielkopolską od przystanku nr 90 Szymborska-Transportowca 2 przez ul. Nową do przystanku nr 48 Poznańska-Nowa, następnie do przystanku nr 49 Poznańska-Szpital, dalej zgodnie z rozkładem jazdy.

Kursy linii nr 4 w kierunku Mątew wykonywane będą objazdem od przystanku nr 81 Szymborska-Górnicza przez ulice Górniczą, Poznańską, Nową do przystanku nr 89 Szymborska-Transportowca, następnie zgodnie z rozkładem jazdy. Autobus zatrzymuje się na wszystkich przystankach komunikacji miejskiej.

Uwaga! Przez to skrzyżowanie nie przejedziemy. Są objazdy [zdjęcia]
W czwartkowy wieczór (1 sierpnia) na obwodnicy Inowrocławia, na wysokości miejscowości Marulewy, doszło do pożaru samochodu marki BMW. Jak informuje nas kpt. Jarosław Skotnicki z inowrocławskiej straży pożarnej, właściciel samochodu oraz przejezdni kierowcy próbowali ratować auto. Pojazd został jednak dopiero ugaszony przez strażaków. Na szczęście kierowcy nic się nie stało. - Przyczyna pożaru nie została ustalona - mówi kpt. Jarosław Skotnicki. - Na chwilę obecną nie prowadzimy żadnego postępowania karnego w tej sprawie - dodaje asp. szt. Izabella Drobniecka z inowrocławskiej policji.

Na obwodnicy Inowrocławia spłonęło BMW [zdjęcia, wideo]

Potężna burza przeszła minionej nocy przez powiat inowrocławski. Wiatr łamał drzewa i zrywał dachy. Blachę z kościelnego dachu w Płonkowie znaleźliśmy 200 metrów dalej - na placu zabaw.Jak informuje nas kpt. Jarosław Skotnicki z inowrocławskiej straży pożarnej, do tej pory dyżurny przyjął około 100 zgłoszeń. - Wiatr uszkodził pokrycia dachów w wielu budynkach mieszkalnych, a także w kościele w Płonkowie. Pomagaliśmy przykrywać zniszczone dachy. Usuwaliśmy powalone drzewa z dróg, wycinaliśmy konary groźnie zwisające nad chodnikami i drogami. Działania trwały przez cały noc, a właściwie ciągle jeszcze są prowadzone - opowiada nas kpt. Jarosław Skotnicki.Najbardziej ucierpiały tereny gmin Złotniki Kujawskie, Rojewo, Gniewkowo i częściowo Kruszwica. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Relacje mieszkańców:PłonkowoPrzed domem pana Tomasza w Płonkowie wre praca. Koledzy z Gminnej Spółki Wodnej pomagają mu odgruzować to co zostało z jego domu. Był w środku, gdy nad Płonkowem zebrały się czarne chmury.- Spojrzałem przez okno. Było ciemno, nic nie było widać. Kilka sekund i usłyszałem wielki hałas. To płyty od eternitu zaczęły nam odlatywać. Chwilę później cały dach nam się zawalił. Całe szczęście, że strop był mocny i wytrzymał, bo inaczej wszystko zwaliłoby się nam na głowę - opowiada pan Tomasz. W czasie burzy przebywał z żoną na parterze. Przez pewien czas nie mogli wyjść z domu, bo spadające z piętra cegły zabarykadowały drzwi.Kościół w PłonkowiePoważnie ucierpiał cmentarz parafialny i kościół w Płonkowie. Wiatr zupełnie zerwał dach ze świątyni. Blaszane płyty leżą na okolicznych polach, dróżkach, owijają słupy energetyczne, wiszą na drzewach. Znaleźliśmy je nawet 200 metrów od kościoła - na placu zabaw.- Co zrobić... To nie od nas zależy... Siła wyższa... Ale żeby z kościoła dach zerwało? - nie dowierza starszy rowerzysta przejeżdżający przez Płonkowo.- Panie, co tu się działo! Matko Boska! Myślałam, że to już koniec świata przyszedł. Drzewa łamały się jak zapałki. Wszystko tu fruwało. Strasznie było. Nawet drugiej strony jezdni nie było widać. Nawet dach z kościoła zerwało - opowiada mieszkanka Płonkowa.  - Mam 62 lata, ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem. Jak ktoś by tą blachą w głowę dostał, to... - nie kończy jej mąż. - Jeszcze nigdy tak nas nie trafiło, jak teraz - komentuje sąsiad z drugiej strony ulicy. Zastanawia się, jak pozbyć się wierzby, która wpadła mu do ogródka.PłonkówkoPół dachu zwiało też z domu pana Ryszarda w niedalekim Płonkówku. - Wystarczyło kilkanaście sekund. To musiała być jakaś trąba powietrzna. Grzmiało, więc nawet nie słyszeliśmy, że dach nam poderwało. Na szczęście nas nie zalało - opowiada. Strażacy do 3 nad ranem pomagali mu zabezpieczyć dach przed ewentualnymi deszczami. Dach eternitowy, więc i tak miał go wkrótce wymieniać. - Góra przyspieszyła. Dach będę wymieniał wcześniej niż planowałem - wyznaje.<script class="XlinkEmbedScript" data-width="640" data-height="360" data-url="//get.x-link.pl/39094494-8a14-5b03-9652-80014ed30256,089ad44f-169c-05c5-d963-87a310df349a,embed.html" type="application/javascript" src="//prodxnews1blob.blob.core.windows.net/cdn/js/xlink-i.js?v1"></script>

Potężna burza nad powiatem inowrocławskim. Wiatr łamał drzew...

Kiedyś ulica Św. Ducha była jedną z głównych i najbardziej reprezentacyjnych ulic Inowrocławia. Tędy jeździł tramwaj, tutaj robiło się zakupy. Dziś to ulica, przy której znaleźliśmy najsmutniejsze witryny sklepowe w mieście. Na zdjęciach kilka przykładów. Zamkniętych na kłódkę lokali oczekujących na nowego najemcę jest tu więcej. Flash INFO, odcinek 17 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.

Najsmutniejsze witryny sklepowe w Inowrocławiu są tutaj [zdjęcia]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?