Projekt, zainicjowany w Polsce w 2012 roku, stał się międzynarodową kampanią, w ramach której pracownicy z kilkunastu krajów świata 15 maja wracają do domu dwie godziny wcześniej, aby móc spędzić ten czas z bliskimi. W zamyśle organizatorów przedsięwzięcia niestandardowa pora powrotu z pracy ma być bodźcem, który skieruje uwagę jego uczestników na fakt, że więzi rodzinne należy pielęgnować każdego dnia.
Włocławska spółka z Grupy ORLEN z okazji obchodów Międzynarodowego Dnia Rodzin, oprócz udziału w akcji, zorganizowała dla swoich pracowników także specjalny konkurs plastyczny. W ten sposób chemiczna firma zachęca do aktywnego spędzenia czasu w rodzinnym gronie. Proces tworzenia prac konkursowych ma być pretekstem do wspomnień o odbytych wspólnie z najbliższymi podróżach i snucia marzeń o realizacji kolejnych.
Jedyny polski producent suspensyjnego PCW oraz czołowy krajowy wytwórca nawozów azotowych zatrudnia aktualnie ponad 1300 osób i należy do grona największych pracodawców w województwie kujawsko-pomorskim. Za swoją działalność na rzecz środowiska, pracowników i społeczności lokalnej ANWIL został w tym roku uhonorowany piątym "Białym Listkiem" CSR Polityki.
Flash INFO, odcinek 13 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.
