Koncepcja obejmuje nie tylko miasto, także gminę. Jeśli zostanie zrealizowana, na pewno będzie bezpieczniej, bo uwzględnia spowolnienia ruchu i wysepki tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne. Nie jest jeszcze przesądzone, czy przy wjeździe i wyjeździe z Sępólna będzie rondo, czy bezkolizyjne skrzyżowanie z pasami skrętu. Wiadomo tylko, że rondo oznacza większe koszty.
Dobre jest to, że można dyskutować nad przedstawionymi wariantami, a realizacja może przebiegać etapami, nie trzeba od razu robić wszystkiego. Projekt gdańskiego biura "Trafik" uwzględnia też obwodnicę.
Teraz otrzymają go komisje rady miejskiej i samorządy osiedlowe oraz rady sołeckie. - Być może jeszcze przed wyborami trafi na sesję - mówią w Urzędzie Miejskim.
Z rondami lub bez
(em)

Jeszcze nie wiadomo, czy właśnie tu będzie rondo.
Zarządowi bardzo podoba się koncepcja rozwiązania problemów ruchu drogowego w mieście, którą proponuje gdańskie biuro projektowe.