9 z 13

fot. Unsplash.com
3. Popracuj w pozycji stojącej
Naukowcy z Uniwersytetu w Teksasie przez sześć miesięcy obserwowali dwie grupy pracowników call center. Okazało się, że osoby, które mogły pracować na stojąco, były nawet o 46% wydajniejsze od pracowników rozmawiających z klientami wyłącznie w pozycji siedzącej. Jeżeli twoje biurku nie jest przystosowane do stania, możesz po prostu przejść się podczas telefonicznej rozmowy z klientem.
10 z 13

fot. Kinga Cichewicz/ Unsplash.com
11 z 13

fot. Pxhere.com
1. Stań na głowie
Stanie na głowie, czyli tzw. szirszasana, to pozycja jogi, która angażuje całe ciało. Nie każdy wie, że dzięki poprawie ukrwienia mózgu osoba, która stała na głowie, czuje się bardziej wypoczęta. Kilkuminutowe stanie na głowie to świetny sposób na rozbudzenie, jeżeli nie chcesz pić kolejnej kawy.
12 z 12