Contact Center realizuje działania call trading, w których zawiera się telefoniczna sprzedaż oraz dystrybucja usług i produktów. Obecnie firma prowadzi rekrutację na stanowiska konsultanta telefonicznego.
- Obecnie zatrudniamy blisko 300 osób. Na potrzeby nowego projektu, realizowanego dla jednego z największych operatorów komórkowych w Polsce- sieci Orange przygotowaliśmy ponad 200 nowych etatów - mówi Paulina Kaja, kierownik działu HR firmy Contact Center.
Oferty są kierowane głównie do młodych osób. Rekrutacja składa się z dwóch etapów. Oprócz tego firma zapewnia, że po zatrudnieniu będzie także prowadzić własne szkolenia. Więcej informacji o sposobie i miejscu rekrutacji pod adresem www.ccenter.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?