Nowoczesny system rejestracji medycznej w szpitalu we Włocławku. Już wkrótce zacznie działać!

Joanna Maciejewska
Joanna Maciejewska
Call Center we włocławskim szpitalu zacznie działać od 1 sierpnia. Ma ułatwić telefoniczną rejestrację do przyszpitalnych poradni specjalistycznych.
Call Center we włocławskim szpitalu zacznie działać od 1 sierpnia. Ma ułatwić telefoniczną rejestrację do przyszpitalnych poradni specjalistycznych. pixabay.com/zdjęcie ilustracyjne
Udostępnij:
Od poniedziałku 1 sierpnia 2022 roku w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku działać zacnie Call Center. Nowoczesny system ma ułatwić pacjentom rejestrację do poradni specjalistycznych działających przy szpitalu. Będzie obsługiwało go sześć osób. Dotychczasowe numery do poradni specjalistycznych na razie nie zostały wyłączone.

Rowerowe Kujawsko-Pomorskie sezon 2 odcinek 4:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, w poniedziałek 1 sierpnia 2022 roku, uruchomi telefoniczną informację medyczną (Call Center). Obsługiwać będzie pacjentów, którzy będą chcieli zarejestrować się do przyszpitalnych poradni specjalistycznych. Ma ułatwić im dodzwonienie się do szpitala właśnie w celu rejestracji.

Szpital we Włocławku uruchamia Call Center. Ma ułatwić pacjentom kontakt telefoniczny

- Utworzenie Call Center jest kolejnym krokiem do tego, aby poprawić świadczone przez szpital usługi. Pacjenci będą mogli dodzwonić się, na numer który jest dedykowany specjalnie dla nich – zaznacza Barbara Trzaska, dyrektor ekonomiczny Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku.

Call Center działać będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14:30 pod numerem telefonu 54 412 90 30. System zostanie wdrożony w poniedziałek 1 sierpnia 2022 roku.

- Zaczniemy dopiero wdrażać ten system. Będziemy mieli możliwość analizowania na bieżąco, ile jest przyjętych rozmów, kto czeka na połączenie. Rejestratorka będzie widziała kto dzwonił, więc jak tylko znajdzie chwilę czasu, to oddzwoni na ten numer telefonu. Będziemy też widzieć, czy każdy pacjent, który chciał zadzwonić do szpitala i się zarejestrować, został obsłużony. Chcemy, żeby mieszkańcy Włocławka i okolic mieli ułatwiony dostęp do rejestracji do specjalistów – mówi Barbara Trzaska.

Call Center w szpitalu we Włocławku obsługiwać będzie sześć rejestratorek

Warto dodać też, że pacjent, który zadzwoni na numer Call Center zostanie poinformowany o tym, które miejsce zajmuje w kolejce dzwoniących. Co istotne, dostanie również sms’a informującego o wizycie u specjalisty, a później również sms’a, który będzie o niej przypominał.

Barbara Trzaska zaznacza, że Call Center pozwoli między innymi rozładować kolejki, które tworzą się przed okienkiem rejestracyjnym. Dodaje też, że nadal można przyjść do szpitala i osobiście zarejestrować się do specjalisty. Wciąż można także korzystać z dotychczasowych numerów do poradni. Numery te na razie działają i pod nim również pacjenci będą obsługiwani. Jednak – jak zaznacza dyrektorka ekonomiczna szpitala - po jakimś czasie zostaną one wyłączone. Jednak nowy numer obsługiwać będzie jednocześnie sześć rejestratorek, więc szpital zapewnia, że oczekiwanie na połączenie i tak się skróci.

Dotacja z Fundacji Anwil na uruchomienie Call Ceneter w szpitalu we Włocławku

Przypomnijmy, że Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku na uruchomienie Call Center otrzymał blisko 300 tysięcy złotych dotacji z Fundacji Anwil. Wsparcie umożliwiło zakup nowego sprzętu i przygotowania linii telefonicznych dla nowoczesnego systemu rejestracji. Dotacja dla lecznicy przekazana została w listopadzie 2021 roku, w ramach uruchomionego przez Fundację Anwil programu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem pandemii COVID-19 oraz niwelowaniem jej skutków.

- Działania związane z troską o zdrowie mieszkańców Włocławka od wielu lat wpisane są w społeczną odpowiedzialność ANWILU. Okres pandemii i wzmożonej aktywności pracy medyków stworzył dodatkową potrzebę wsparcia, na którą nasza Fundacja i spółka ANWIL konsekwentnie reagują. Przekazana kwota to największa darowizna na rzecz jednego, indywidualnego odbiorcy w ramach celowej pomocy. Jestem przekonana, że powstały system rejestracji będzie pomocny nie tylko w obecnym, trudnym okresie, ale także w kolejnych latach poprawi komfort kontaktu pacjentów z włocławskim szpitalem – mówiła Agnieszka Żyro, prezes Zarządu ANWIL SA, po przekazaniu dofinansowania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Gazeta Pomorska
Dodaj ogłoszenie