Chociaż McDonald’s uznawany jest na świecie za jeden z symboli Ameryki, sami mieszkańcy...
Stanów Zjednoczonych stołują się w nim coraz rzadziej.
Jak napisał portal Bankier.pl, w listopadzie gigant branży fastfood zanotował na terenie USA sprzedaż o 4,6% mniejszą niż przed rokiem. To największy spadek od czerwca 2001 r. W odpowiedzi na słabe wyniki sprzedaży, McDonald’s zamierza dać klientom więcej swobody. W ramach programu Create Your Taste (ang. Stwórz swój smak), osoby stołujące się pod dwoma złotymi łukami będą mogły modyfikować skład zamówionych kanapek. Wybór oferty ma odbywać się za pomocą ekranu dotykowego.
No to chyba mądre głowy z zarządu będą musiały z tego wyciągnąć wnioski. Polski McDonald's jest OK. Oczywiście nie do codziennego jedzenia, ale raz na jakiś czas jem tam z największą przyjemnością.
M
Mario Secretario
Powiem tak, jakbyście zobaczyli amerykańskiego Maca to pewnie w ogóle byście tam nie weszli. Ich restauracje nie mają wiele wspólnego z europejskimi a już najmniej z Polskimi. Określiłbym to tak, nazywając nasze McD restauracjami, amerykańskie trzeba by nazwać spelunami z Peerelowskiego dworca, tyczy się to także jakości jedzenia. Więc co się dziwić
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl