Barbara Wesoła
501 materiałów
Myślisz o firmie w 2022 roku? Musisz znać te przepisy! Relacja z webinaru
O czym należy pamiętać zakładając firmę w 2022 roku? W grudniu 2021 odbył się webinar na temat prowadzenia Jednoosobowej Działalności Gospodarczej w 2022 roku,...
Zawody przyszłości. Specjaliści potrzebni już w 2022 roku!
Wiemy, w jakich zawodach będzie łatwiej o pracę w 2022 roku w Polsce oraz na rynkach zagranicznych. Koniec roku to dobry moment na podsumowania i analizy....
Na tych jarmarkach kupisz wyjątkowe prezenty dla bliskich
Jarmarki Bożonarodzeniowe to świąteczne miasteczka, pełne barwnych stoisk i atrakcji dla dużych i małych. Nastrojowa muzyka, zachwycające rękodzieła, ozdoby...
Networking – zamiast czekać na upragnioną ofertę pracy, wyjdź naprzeciw marzeniom
Jednym z czynników mających znaczny wpływ na kondycję firm jest płynność finansowa. Dobrze przeprowadzone negocjacje mogą nie tylko usprawnić wpływ należności...
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
Przez najbliższy tydzień pasażerowie francuskich linii lotniczych Air France muszą się liczyć z opóźnieniem lub nawet anulowaniem lotów obsługiwanych przez...
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
Na miejscu przez cały czas są specjaliści od snu, którzy służą radą i pomocą.
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
W założeniach do nowej Ordynacji podatkowej pojawiła się propozycja wprowadzenia do prawa przyspieszonego postępowania.
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
Kurs franka szwajcarskiego w ciągu jednego dnia wzrósł z 3,54 zł do ponad 4,30 zł. W rezultacie rata kredytu w tej walucie wzrośnie o ponad 20 procent.
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
W najbliższy wtorek, 28 stycznia, eksperci z MF będą odpowiadać na pytania dotyczące rozliczania ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych za 2013 rok.
Nie poleciałeś, bo linie lotnicze strajkowały? Dochodź zwrotu kosztów
Prowadzę sklep i od jakiegoś czasu jeden z klientów nie płaci mi za kupiony towar. W związku z tym, że nie uregulował on należności pomimo otrzymania ode mnie...