Awantura pod stadionem Polonii. Policja wylegitymowała 12 osób

scZaktualizowano 
12 kiboli, którzy uczestniczyli w awanturze przy stadionie, może odpowiedzieć za zakłócenie porządku publicznego
12 kiboli, którzy uczestniczyli w awanturze przy stadionie, może odpowiedzieć za zakłócenie porządku publicznego Nadesłane
Dwie grupy młodych mężczyzn zaczęły się wzajemnie obrzucać wyzwiskami i inwektywami. Doszło do szarpaniny. Wszystko to działo się tuż pod oknami komisariatu policji Śródmieście.

Awantura w pobliżu stadionu przy ulicy Ogińskiego wywiązała się po prezentacji zawodników żużlowego klubu. Naprzeciw siebie stanęły dwie grupy pseudokibiców Zawiszy i Polonii. Krzyczeli do siebie wyzywając się, wywiązała się awantura, doszło do rękoczynów, ale policja w porę zareagowała.

- 12 osób zostało wylegitymowanych - mówi st. asp. Lidia Kowalska, z zespołu prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy.

Policja prowadzi czynności w "kierunku postawienia zarzutów z artykułu 51 kodeksu wykroczeń", czyli zakłócania porządku publicznego.

Prezentacja Polonii Bydgoszcz.

Wideo

Materiał oryginalny: Awantura pod stadionem Polonii. Policja wylegitymowała 12 osób - Express Bydgoski

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 43

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

W
WKS

Haha ale im dojebaliśmy tym wstrętnym pydziarzom. Wielu z naszej ekipy przeszło na pyde, ale my do końca będziemy się napiedalac po mordach. pozdro dla gks tychy i lks łudź AVE WKS

G
Gość

No no no koleżko licz się ze słowami nie z takimi na ustawkach walczylismy bys sie przejechal i to ostro a wytargac mogles ojca za włosy łonowe pajacu AVE WIELKA POLONIA 4 LIGA BKS

G
Gość

No no no koleżko licz się ze słowami nie z takimi na ustawkach walczylismy bys sie przejechal i to ostro a wytargac mogles ojca za włosy łonowe pajacu AVE WIELKA POLONIA 4 LIGA BKS

K
Kibic

To g.. z Zawiszy powinni ostatecznie wywalić z miasta. Zawsze tylko wstyd przynosi.

G
Gralus

Pozdro dla kumatych obite pyski ale morda nie szklanka jeszcze sie spotkamy nie raz szacun policji ze tak szybko zareagowali AVE BKS widzimy sie w nowym sezonie ELO To ze donosimy nie znaczy że nie możemy być fanatykami

P
POL

Zawisza jest jeden na Gdańskiej to klub wielosekcyjny i jemu trzeba kibicować ..musimy poczkekac az powstanie tam sekcja piłkarska i póki co kibicowac innym bydgoskim druzynom

G
Gralus prawdziwy

Przykra sprawa ze nieumiemy sobie poradzić z tą bandą nakoksowanych osilków ale wezmiemy sie i za to będziemy robić wszystko żeby ich wyeliminować AVE BKS Dzieki za pomoc naszych kolegów i policji za szybką reakcje To że donosimy nie znaczy że nie możemy być fanatykami AVE BKS

G
Gość

patologia obrzezanców z gdańskiej wpadajcie na miedzyń a nie przy komendzie skaczycie brudasy Tylko Polonia Pozdro dla prawdziwych.

K
Kolo

Lepsza II liga, niż wiochy w B-klasie.

o
obserwator

Dużo nie brakowało, a łowca stałby się ofiarą. Wstyd byłby na Polskę ;-)

W
WKS

Stoją na stacji "Leśna" jakieś śpiewaczki to są z Potulic podrabiane chłopaczki. Stoją i sapią, dyszą i płaczą, bo swego podrabianego Zawiszy w ekstraklasie już nie zobaczą.

Z
Zawiszak

Proszę wszystkich komentujących żeby nie obrażali prawdziwych kibiców Bydgoskiego Zawiszy których jedynym prawdziwym herbem jest litera Z na złotym tle. Taki herb nosili na koszulkach nasi reprezentanci Polski. Dla przypomnienia w 2003 roku powstał Sptwór, który podrobił prawdziwy herb bo nie udało się złodziejom opatentować złoty herb tak jak nazwę Zawiszy. Założyciele Sptworu przyczynili się do likwidacji sekcji piłkarskiej seniorów Zawiszy Bydgoszcz. Ten twór miał w w tym interes bo przez 10 lat złodzieje z Sptworu okradali bydgoskiego Zawiszę i mieszkańców Bydgoszczy. Dlatego proszę pseudo redaktorka o sprecyzowanie nazwy pseudo kibiców Zawiszy Potulice. !

G
Gość

Podrabiane pajace spod podrabianego herbu Zawiszy czyli sptworu mają frustracje, że muszą robić łaskę swojemu panu Redze ha ha ha ha

T
Tylko Zawisza

Więcej tu minusujących niż kibiców na stadionie Polonii, 2 liga blisko pamiętajcie.

B
B.R.S.

Ja pierd01ę...powstaliście w Koszalinie z ramienia,a skończyliście w Potulicach...dramat,nad którym całe miasto ma TOTALNY UBAW!!!
J...ć z Gdańskiej psy bezpańskie!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3