Awaria bankowości nternetowej i mobilnej w BGŻ BNP Paribas. System jest już dostępny

oprac. (d-ka)Zaktualizowano 
BGŻ
- Od rana próbuję i nie mogę zrobić pilnego przelewu - poinformowała nas klientka BGŻ BNP Paribas, Czytelniczka Strefy Biznesu.

- Raz, jak już udało się i potwierdziłam przelew kodem autoryzacyjnym z SMS-a zobaczyłam informację, że "połączenie zostało zresetowane". Mam nadzieję, że nie stracę tych pieniędzy - boi się mieszkanka Bydgoszczy.

Zadzwoniliśmy na infolinię Banku BGŻ BNP Paribas, gdzie usłyszeliśmy, że jest poważna awaria systemu i nie wiadomo, jak długo potrwa jego naprawa.

Właśnie dostaliśmy oficjalną odpowiedź banku w tej sprawie: "Dzisiaj z przyczyn technicznych mogą występować utrudnienia w korzystaniu z systemu bankowości internetowej Pl@net. Pracujemy nad przywróceniem działania systemu. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy" - napisała do nas Karolina Kozakiewicz z biura prasowego BGŻ BNP Paribas.

Aktualizacja: - System bankowości internetowej jest już dostępny - informuje Karolina Kozakiewicz.

Kujawsko-Pomorska Lista Płac 2018. Żołnierze dostaną 655 zło...

Flesz - Koniec L4 wchodzą teraz e-zwolnienia.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
R
Renata

Niestety, chciałam dziś zrobic przelew a nie ma opcji ZALOGUJ SIĘ do konta. Jest za to zachęta, aby wziąc kredyt i jakieś aplikacje mobilne z których nie korzystam!!! To nieprawda, że system jest już dostępny.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3