AKTUALIZACJA GODZ. 13.20
Jak informuje Bank Millenium, aplikacja i millenet działają już prawidłowo.
Bank Millennium: problemy z logowaniem
Do awarii doszło w poniedziałek, 27 stycznia 2020 roku. Od rana klienci zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz mobilnej. Z powodu braku możliwości zalogowania się do swojego konta, nie mogą m.in. robić przelewów. W związku z problemami z aplikacją mobilną Banku Millennium, występują także problemy z płatnościami np. Blikiem.
Czytaj także: Dwa duże banki znów ostrzegają klientów: Tak oszuści przejmują konta i kradną pieniądze
Awaria w Banku Millennium
Awarię bankowości internetowej i mobilnej Bank Millennium potwierdził na Twitterze. - Informujemy że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem - czytamy w komunikacie.
Jak zapewniają przedstawiciele banku, trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Kiedy to nastąpi? Na razie nie wiadomo.
Jednocześnie bank przeprasza swoich klientów za utrudnienia.
