https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awaria w Banku Millennium usunięta. Klienci mieli problem z logowaniem do bankowości internetowej

Marta Zalewska
Bank Millennium potwierdza awarię bankowości internetowej i mobilnej.
Bank Millennium potwierdza awarię bankowości internetowej i mobilnej. Andrzej Wiktor
Klienci informowali o problemach z logowaniem do bankowości internetowej Banku Millennium. Bank potwierdził awarię. Awaria została już usunięta.

AKTUALIZACJA GODZ. 13.20
Jak informuje Bank Millenium, aplikacja i millenet działają już prawidłowo.

Bank Millennium: problemy z logowaniem

Do awarii doszło w poniedziałek, 27 stycznia 2020 roku. Od rana klienci zgłaszają problemy z logowaniem do bankowości internetowej oraz mobilnej. Z powodu braku możliwości zalogowania się do swojego konta, nie mogą m.in. robić przelewów. W związku z problemami z aplikacją mobilną Banku Millennium, występują także problemy z płatnościami np. Blikiem.

Czytaj także: Dwa duże banki znów ostrzegają klientów: Tak oszuści przejmują konta i kradną pieniądze

Awaria w Banku Millennium

Awarię bankowości internetowej i mobilnej Bank Millennium potwierdził na Twitterze. - Informujemy że aktualnie w bankowości internetowej i mobilnej występują problemy z logowaniem - czytamy w komunikacie.

Jak zapewniają przedstawiciele banku, trwają prace nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu. Kiedy to nastąpi? Na razie nie wiadomo.

Jednocześnie bank przeprasza swoich klientów za utrudnienia.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

W
Widzew fan club Szczecin

Sobota późnym wieczorem i cała noc niedzielna po 24-ej było to samo.

p
pieniadzolożek

Ze dwa tygodnie temu też był kłopot. Teraz to strach trzymać kasę w jakimkolwiek banku.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska