Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Jeronimo Martins Polska zdradziła portalowi dlahandlu.pl: - Jesteśmy w stanie przejmować mniejsze sieci i pod tym kątem analizujemy, co się na polskim rynku dzieje. Staramy się brać udział we wszystkich możliwych transakcjach, które się zdarzają. Pragnę podkreślić, że przez najbliższe lata będziemy konsekwentnie realizować nasz priorytet, którym pozostaje otwarcie 3000 lokalizacji sklepów sieci Biedronka do końca 2015 roku.
Portal dlahandlu zaznacza też, że podział rynku na dyskonty, hipermarkety i supermarkety powoli zanika, gdyż poszczególne sieci coraz częściej swobodnie przemieszczają się między tymi kategoriami. Najważniejsza dla wszystkich staje się strategia oparta na indywidualnych potrzebach klienta. Teraz oprócz niskiej ceny, którą klienci przyjmują już jako rzecz najbardziej pożądaną coraz częściej oczekują wysokiej jakości produktu.
Źródło: dlahandlu
