Jak poinformowały Wiadomości Handlowe, Pedro Soares dos Santos, dyrektor zarządzający grupy Jeronimo Martins powiedział, to będzie luźna forma kooperacji zbliżona do franczyzy, gdzie placówka zmienia nazwę na Biedronka i przejmuje nowy layout, wystrój oraz asortyment.
Według dyrektora zarządzającego grupy Jeronimo Martins - cytowanego przez Wiadomości Handlowe - to właśnie poprzez ten model współpracy Biedronka wzmocni swoją obecność na polskiej prowincji. Przedstawiciel portugalskiej spółki spodziewa się, że ta forma (rozwoju sieci - red.) może być decydująca w realizacji ostatniej fazy planu ekspansji do 2015 roku.
Jednocześnie Pedro Soares dos Santos zaznaczył, że Biedronka „nie wchodzi do każdego miejsca i wybiera głównie lokalizacje w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców" - piszą Wiadomości Handlowe.
Źródło: Wiadomości Handlowe
