https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bydgoszcz Główna do poprawki. Po roku przechodzi przegląd

Agata Kozicka [email protected]
Choć od otwarcia dworca minął ponad rok, sporo jest jeszcze do poprawki
Choć od otwarcia dworca minął ponad rok, sporo jest jeszcze do poprawki Dariusz Bloch
Minął już ponad rok od oficjalnego oddania do użytku nowego dworca Bydgoszcz Główna. Częściowo służy już pasażerom od sierpnia ubiegłego roku, a niektóre fragmenty były wykańczane jeszcze do końca 2015 roku.

Nadal są sektory dworca, niedostępne dla pasażerów, gdzie ściany są jeszcze w stanie surowym, deweloperskim i czekają na zainteresowanych, którzy chcieliby w którymkolwiek z gmachów - nowym lub odrestaurowanym, prowadzić swoją działalność.

Trwają teraz na nowym dworcu odbiory. Przedstawiciele inwestora i wykonawcy sprawdzają po roku, w jakim stanie jest inwestycja, co trzeba poprawić, naprawić, uzupełnić.

Zobacz także:Z Bydgoszczy do Frankfurtu nad Menem polecimy 6 razy w tygodniu

Spotkaliśmy wczoraj fachowców wymieniających niektóre płyty w przejściu podziemnym.

Niedociągnięć jest jednak więcej. Wystarczy krótki spacer po dworcu, by zauważyć np. zerwaną osłonkę od guzika do windy zabierającej na peron czy choćby popękane szyby na terenie okalającym dworzec.

Czytaj:Co kupić dziecku pod choinkę? 12 najpopularniejszych zabawek

Wiele sektorów nowej inwestycji jest jeszcze niewykorzystana. Choć minął rok na drzwiach i ściankach spotykamy co kawałek informacje, że dany lokal jest na wynajem. Taki punkt jak np. salon prasowy w poczekalni w budynku między peronami trzecim i czwartym jest „zamknięty do odwołania”. Są i windy „tymczasowo wyłączone z eksploatacji”. Najwyraźniej to nie jest jeszcze złoty czas dla naszego dworca.

Dworzec w Bydgoszczy nie taki doskonały

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

m
mw

Fajne są schody (nie)ruchome...

W
Wacław Kajko
Poprawić trzeba peron nr 5. Tam zrobiono taka fuszerkę ze długie pociagi z Trojmiasta do Poznania i Wrocławia musza jeździć z peronu 3 lub 4 bo 5 jest za krótki. Tego nie było nigdy w historii 150lat kolei w Bydgoszczy.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska