Toruński hipermarket to kolejny sklep sieci Carrefour, w którym klienci mają możliwość zrobienia zakupów stojąc w "Jednej kolejce".
Wygląda to tak: ustawiają się oni wzdłuż wyznaczonej części linii kas, następnie po wyświetleniu się na monitorze numeru wolnej kasy, podchodzą do niej i płacą za swoje zakupy. Osoba, która wcześniej ustawi się w kolejce zostanie obsłużona w pierwszej kolejności. Przy każdej z kas objętych systemem jednocześnie znajduje się maksymalnie dwóch klientów, więc nie trzeba już szukać kasy, do której ustawiła się najkrótsza kolejka. Ponadto, jeżeli w kasie skończy się rolka lub klient ma problemy z kartą płatniczą, pozostałe kasy są czynne i cała kolejka nie jest wstrzymywana.
- Cały czas poszukujemy nowych rozwiązań i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - komentuje Robert Noceń, dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.
Jednak dla klientów, którzy nie chcą jeszcze korzystać z nowego rozwiązania, Carrefour pozostawił alternatywę w postaci kas tradycyjnych. W hipermarkecie w systemie "Jednej kolejki" działa 10 kas, natomiast pozostałe pracują na starych zasadach. Bez zmian pozostały również dwie kasy dla osób uprzywilejowanych.
Dodajmy, że nowatorski system "Jednej kolejki" po raz pierwszy został wprowadzony w warszawskim hipermarkecie Carrefour Reduta - w połowie 2011 roku.
Źródło: Carrefour, informacja prasowa
