Urząd Miasta pyta włocławian o zdanie w kwestii reklam i obiektów małej architektury. W tym celu udostępnił ankietę dotyczącą reklam i obiektów małej architektury w przestrzeni miejskiej. To, jak podkreślają władze miasta, jeden z elementów realizacji uchwały Rady Miasta z 6 lutego 2018r. w sprawie wyznaczenia kierunków działań w zakresie ochrony krajobrazu miejskiego.
Ankieta jest dostępna na domenie http://ankieta-estetyka.wloclawek.eu/
Celem sondażu jest poznanie potrzeb i oczekiwań społecznych w zakresie reklam i małej architektury, co może w konsekwencji skutkować podjęciem działań w zakresie stworzenia standardów reklam i małej architektury na terenie miasta.
O reklamach pisaliśmy wcześniej tutaj
Ankieta w formie on-line będzie aktywna do dnia 15 września br. Przypomnijmy, że w czerwcu podobną ankietę przygotował Rafał Sobolewski, przewodniczący Rady Miasta we Włocławku. Dotyczyła ona także reklamy.
Trzy lata temu weszła w życie tzw. ustawa krajobrazowa, która daje samorządom nowe możliwości, jeśli chodzi o ochronę krajobrazu i ładu przestrzennego. Nowe regulacje stwarzają szansę na skuteczniejszą niż do tej pory walkę z wszechobecnym i narastającym chaosem reklamowym. I wiele miast już rozpoczęło tę walkę, a niektóre, co warto podkreślić, z całkiem dobrym skutkiem.
W jakim kierunku pójdzie Włocławek? To pytanie pozostaje na razie otwarte.
Zobacz koniecznie: Na wakacje planujemy wydać mniej niż przed rokiem
