
"Słyszałem, że Lidl zamienił się w sortownie śmieci" - kpią internauci. Wszystko przez promocje wprowadzoną przez tę sieć sklepów. Akcja "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" zamieniła się w masową akcję oddawania pustych opakowań po produktach zakupionych w markecie. Klienci potrafią rozpakowywać towary jeszcze na parkingu i po kilku minutach oddawać całe wózki pustych opakowań za setki złotych. Fanpage Lidla został wręcz zasypany komentarzami zdegustowanych klientów. Powstaje też coraz więcej memów. Zobaczcie sami!

Aktualizacja: Lidl zdecydował, że promocja, która miała trwać do 30 listopada, zostanie zakończona. Z dniem 8 listopada sieć wycofała się z akcji. - Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Aktualizacja: Lidl zdecydował, że promocja, która miała trwać do 30 listopada, zostanie zakończona. Z dniem 8 listopada sieć wycofała się z akcji. - Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.