https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Darmowa reklama dla firm w serialach za pieniądze Urzędu Marszałkowskiego?

Joanna Pluta [email protected]
Marszałek Piotr Całbecki
Marszałek Piotr Całbecki Jarosław Pruss
Przedsiębiorstwa, uczelnie i jednostki samorządu terytorialnego będą mogły się promować w filmach i serialach o ogólnopolskim zasięgu.

To wszystko w ramach projektu "Kujawsko-Pomorskie - kreatywne wsparcie marki regionu".

- Idea ma na celu promocję regionalnych marek w produkcjach filmowych i serialowych - mówi Marcelina Mucharska, kierownik ds. markowych produktów regionu. - Zarząd województwa w drodze przetargu na operatora projektu wybrał fundację Tumult, która organizuje w Bydgoszczy festiwal Camerimage.

Na czym polega projekt?

Firmy, publiczne szkoły wyższe i jednostki samorządu terytorialnego mają szansę lokować swoje produkty markowe (usługi, miejsca warte poznania, ofertę) w filmach i serialach w dużej mierze za pieniądze Urzędu Marszałkowskiego.

Urząd przeznaczył na to ponad trzy miliony złotych. I tak przedsiębiorstwa mogą otrzymać do 70 proc. dofinansowania lokowania produktu, jednostki samorządu do 85 procent, a uczelnie aż do 95.
Projekt ma dać szansę na ciekawą promocję, na nawiązanie kontaktów z producentami filmowymi i przy okazji pokazać, ze nasze województwo jest na tyle atrakcyjne, aby ulokować tu miejsce akcji filmu czy serialu.

Zobacz także: My też jesteśmy "Happy"! Zobacz teledyski do piosenki Pharrella Williamsa kręcone w miastach regionu [wideo]

Nabór ma charakter otwarty i będzie prowadzony w sposób ciągły, do wyczerpania pieniędzy zarezerwowanych na realizację tego projektu.

Aby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić się drogą elektroniczną przez portal Kreatywny Region. Szczegółowe informacje, regulaminy oraz formularze dostępne są na stronie www.kreatywnyregion.pl.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 6

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

123

Zachodnia część województwa nie ma szans, bo źle pisze wnioski. Tylko Toruń.

A
Analityk

Marszałek Całbecki  wie jak promować region, połowa dla Torunia za najlepsze wnioski i osiągnięcia ,a reszta dla posłusznych i wspierających .Np. promocja regionu z mapką ,gdzie Bydgoszcz zaznaczono kółkiem wielkości Nakła , wspieranie imprez w Toruniu  i pokazywanie jego wielkich osiągnięć inwestycyjno-gospodarczych ,pomijając osiągnięcia innych . Wspomaganie  finansowe z kasy samorządu województwa miejskich obiektów w Toruniu, np. nowobudowanej Sali Widowiskowej na Jordankach przez powołanie Teatru Marszałkowskiego z siedzibą w tej  Sali z pulą  roczną  ok. 2 mln. zł  na działalność (ewenement na skalę europejską ) .itp. itd. Jak można  wierzyć w dobre  intencje Marszałka co do równomiernego rozwoju województwa ,jak fakty temu przeczą .Jestem ciekaw, czy dla wspomożenia współfinansowania nowej Hali sportowej przy ul. Bema powoła Wojewódzki Klub Sportowy finansowany z kasy marszałkowskiej z siedzibą w nowej Hali  ,który tak jak Teatr  w/g słów Całeckiego będzie  reklamował i promował nasz region.  Oj Panie Całbecki śmierdzi to obłudą na cały region.

 

m
m.

Kolega obejrzy Prawo Agaty. Znajome krajobrazy?

M
Maras 13

I  w ten piękny sposób Toruń dostanie 3 mln bo codziennie płaci za jakiś serial nakręcany w Toruniu i codziennie pokazywany jest w TVN Toruń za  co płaci solidne pieniądze. Kolejna ukryta pomoc finansowa dla Torunia.

J
Justa

Nasze województwo jest bardzo atrakcyjne zwłaszcza pod względem dużego bezrobocia ( drugie w kraju). Niech zajmie się lepiej jego zmniejszeniem, na to wyda pieniądze, przyciągnie firmy i zakłady, które stworzą nowe miejsca pracy. Co za marszałek żal patrzeć i słuchać

n
najgorszy region

Nie za pieniądze Urzędu pseudo Marszałkowskiego ale za nasze podatki.

 

Król gęsi na promocję gęsiny a raczej swoją wydał ok. 1 mln PLN.

 

Zamiast wydawać na bzdety i wiecznie sam się promować może w końcu po 2 kadencjach, nieudolny oracz regionu znajdzie chociaż jednego inwestora?

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska