To wszystko w ramach projektu "Kujawsko-Pomorskie - kreatywne wsparcie marki regionu".
- Idea ma na celu promocję regionalnych marek w produkcjach filmowych i serialowych - mówi Marcelina Mucharska, kierownik ds. markowych produktów regionu. - Zarząd województwa w drodze przetargu na operatora projektu wybrał fundację Tumult, która organizuje w Bydgoszczy festiwal Camerimage.
Na czym polega projekt?
Firmy, publiczne szkoły wyższe i jednostki samorządu terytorialnego mają szansę lokować swoje produkty markowe (usługi, miejsca warte poznania, ofertę) w filmach i serialach w dużej mierze za pieniądze Urzędu Marszałkowskiego.
Urząd przeznaczył na to ponad trzy miliony złotych. I tak przedsiębiorstwa mogą otrzymać do 70 proc. dofinansowania lokowania produktu, jednostki samorządu do 85 procent, a uczelnie aż do 95.
Projekt ma dać szansę na ciekawą promocję, na nawiązanie kontaktów z producentami filmowymi i przy okazji pokazać, ze nasze województwo jest na tyle atrakcyjne, aby ulokować tu miejsce akcji filmu czy serialu.
Zobacz także: My też jesteśmy "Happy"! Zobacz teledyski do piosenki Pharrella Williamsa kręcone w miastach regionu [wideo]
Nabór ma charakter otwarty i będzie prowadzony w sposób ciągły, do wyczerpania pieniędzy zarezerwowanych na realizację tego projektu.
Aby wziąć w nim udział wystarczy zgłosić się drogą elektroniczną przez portal Kreatywny Region. Szczegółowe informacje, regulaminy oraz formularze dostępne są na stronie www.kreatywnyregion.pl.
Czytaj e-wydanie »