9 z 12
Wydarzenia kulturalne – mamy Festiwal Operowy oraz Festiwal...
fot. Archiwum redakcji

Wydarzenia kulturalne – mamy Festiwal Operowy oraz Festiwal Prapremier. I są one organizowane na najwyższym poziom oraz rozpoznawalne nie tylko w regionie. Musimy jednak wyjść ze sztuką poza mury, tak aby stała się dostępna dla każdego. Publiczna i atrakcyjna. Tak jak Rzeka Muzyki przyciąga zawsze tłumy bydgoszczan, tak organizacja Opery na Wodzie, na naszej wodnej agorze tj. przestrzeni między Operą a Wyspą Młyńską, przyciągnie dodatkowe osoby.

Czytaj dalej na kolejnej stronie >>>>

10 z 12
Innym rozwiązaniem jest organizacja festiwalu obrazu i...
fot. Archiwum redakcji

Innym rozwiązaniem jest organizacja festiwalu obrazu i światła na wodzie. Wystarczy wpisać „water hologram” w wyszukiwarce, aby zobaczyć jak animacje pokazywane na wodzie mogą przyciągnąć tłumy mieszkańców oraz turystów. Taka impreza w pełni podkreśli walory unikatowej Wyspy Młyńskiej.

Wydarzenia kulinarne – nic tak nie przyciąga jak impreza związana z jedzeniem czy napojami. Dość powiedzieć chociażby o Oktoberfest. My mamy to szczęście, że nie musimy specjalnie tworzyć nowych rzeczy. Wystarczy spojrzeć na listę produktów regionalnych oraz historię naszego regionu, a szybko znajdziemy „do dyspozycji” całą gamę produktów, które możemy ubrać w lokalne wydarzenie – racuchy ze śliwkami, żebrak w kapuście, kaczka nadziewana po kujawsku czy też podpiwek kujawski.

Imprezy targowe – one również zapewniają ruch zarówno na lotnisku jak i w hotelach. Oczywiście trudno nam będzie zdobyć taki poziom rozpoznawalności jak Międzynarodowe Targi Poznańskie. Ale wybór głównego motywu Bydgoszczy jaki jest woda, daje nam możliwość wyróżnienia się na tle innych miast - nie ilością, ale spójnością tematyki. A woda to targi sprzętu wodnego - sportowego i rekreacyjnego, atrakcji wodnych, to wędkarstwo i akwarystyka, to wod-kan, to targi turystyki wodnej, itp., itd.

Czytaj dalej na kolejnej stronie >>>>

11 z 12
Podsumowując. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Brak...
fot. Archiwum redakcji

Podsumowując. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Brak Cameriimage daje nam możliwość zastanowienia się jak możemy sensownie i długoterminowo wydawać 2 mln na promocję Bydgoszczy. Róbmy swoje, a zapewnimy rozwój lokalnych przedsiębiorców oraz dumę i satysfakcję z bycia mieszkańcem Bydgoszczy.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Polecamy

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Podlej tym grządki, a fasolka szparagowa obrodzi. Dzięki temu strączków będzie w bród

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Tego nie rób przy borówkach, bo szybko zmarnieją i nie będzie owoców

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!

Anwil Włocławek rozbił Śląsk Wrocław i wygrał rundę zasadniczą!