
„Edukacja w cyfrowym wymiarze” - tak brzmiało hasło poniedziałkowej, dziewiątej już edycji konferencji zorganizowanej przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w „Browarze B.”. Celem akcji była popularyzacja wykorzystania technologii AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) w edukacji oraz prezentacja interaktywnych form i metod służących zachęcaniu uczniów do nauki programowania.

„Edukacja w cyfrowym wymiarze” - tak brzmiało hasło poniedziałkowej, dziewiątej już edycji konferencji zorganizowanej przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w „Browarze B.”. Celem akcji była popularyzacja wykorzystania technologii AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) w edukacji oraz prezentacja interaktywnych form i metod służących zachęcaniu uczniów do nauki programowania.

„Edukacja w cyfrowym wymiarze” - tak brzmiało hasło poniedziałkowej, dziewiątej już edycji konferencji zorganizowanej przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w „Browarze B.”. Celem akcji była popularyzacja wykorzystania technologii AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) w edukacji oraz prezentacja interaktywnych form i metod służących zachęcaniu uczniów do nauki programowania.

„Edukacja w cyfrowym wymiarze” - tak brzmiało hasło poniedziałkowej, dziewiątej już edycji konferencji zorganizowanej przez Kujawsko-Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli w „Browarze B.”. Celem akcji była popularyzacja wykorzystania technologii AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) w edukacji oraz prezentacja interaktywnych form i metod służących zachęcaniu uczniów do nauki programowania.