25 z 38
Zdaniem producenta, nowy elektryczny układ napędowy zapewnia...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Zdaniem producenta, nowy elektryczny układ napędowy zapewnia całkiem niezłą wydajność na poziomie 13,1 kWh/100 km. To przekłada się na całkiem niezły zasięg, bowiem Puma Gen-E przejedzie do 376 km na jednym ładowaniu w trybie mieszanym. Zasięg miejski do 523 km oznacza, że można cieszyć się jazdą po mieście bez konieczności częstego ładowania. Bateria trakcyjna ma pojemność 43,6 kWh, a więc nieco mniej niż popularna konkurencja.

26 z 38
Zdaniem producenta, nowy elektryczny układ napędowy zapewnia...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Zdaniem producenta, nowy elektryczny układ napędowy zapewnia całkiem niezłą wydajność na poziomie 13,1 kWh/100 km. To przekłada się na całkiem niezły zasięg, bowiem Puma Gen-E przejedzie do 376 km na jednym ładowaniu w trybie mieszanym. Zasięg miejski do 523 km oznacza, że można cieszyć się jazdą po mieście bez konieczności częstego ładowania. Bateria trakcyjna ma pojemność 43,6 kWh, a więc nieco mniej niż popularna konkurencja.

27 z 38
Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy oczekiwaną zmianą, a raczej wyczekiwanym etapem w rozwoju elektrycznej oferty Forda. Wydaje się, że cena będzie odpowiednia, więc szykuje się dość ciekawy gracz na rynku miejskich crossoverów z napędem elektrycznym. Dodajmy do tego prostą ofertę składającą się z dwóch wersji, co nieco opcji konfiguracyjnych (w tym ciekawy żółty lakier i nawet 19-calowe felgi aluminiowe), niezłe osiągi i przyzwoity zasięg, a dostaniemy przepis na naprawdę ciekawe auto. Czekamy na pierwsze jazdy a znając prowadzenie Forda i dotychczasowej Pumy, mamy dość spore oczekiwania. Oby wersja Gen-E (nie mylić z Gen-Z) im sprostała i okazała się tak udanym autem, jak spalinowy pierwowzór.

28 z 38
Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy...
fot. Kamil Rogala

Ford Puma Gen-E. Kolejny krok w elektrycznej rewolucji Forda

Ford Puma Gen-E nie wydaje się żadną rewolucją czy oczekiwaną zmianą, a raczej wyczekiwanym etapem w rozwoju elektrycznej oferty Forda. Wydaje się, że cena będzie odpowiednia, więc szykuje się dość ciekawy gracz na rynku miejskich crossoverów z napędem elektrycznym. Dodajmy do tego prostą ofertę składającą się z dwóch wersji, co nieco opcji konfiguracyjnych (w tym ciekawy żółty lakier i nawet 19-calowe felgi aluminiowe), niezłe osiągi i przyzwoity zasięg, a dostaniemy przepis na naprawdę ciekawe auto. Czekamy na pierwsze jazdy a znając prowadzenie Forda i dotychczasowej Pumy, mamy dość spore oczekiwania. Oby wersja Gen-E (nie mylić z Gen-Z) im sprostała i okazała się tak udanym autem, jak spalinowy pierwowzór.

Pozostało jeszcze 9 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Fryzjer z  Ciechocinka dołącza do elity stylistów Eurowizji. Spełnienie marzeń

Fryzjer z Ciechocinka dołącza do elity stylistów Eurowizji. Spełnienie marzeń

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Tak było podczas XIII Niebieskiego Biegu Świadomości w Inowrocławiu. Zdjęcia

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

Najlepsi z najlepszych. Zobacz, jak rywalizowali strażacy-ratownicy w Bydgoszczy!

Zobacz również

Tak było na "Wielkim Sprzątaniu Noteci" z harcerzami z ZHR w Inowrocławiu. Zdjęcia

Tak było na "Wielkim Sprzątaniu Noteci" z harcerzami z ZHR w Inowrocławiu. Zdjęcia

Wytańczyć Habanerę to jest sztuka co się zowie.Premiera „Carmen” na otwarcie XXXI BFO

Wytańczyć Habanerę to jest sztuka co się zowie.Premiera „Carmen” na otwarcie XXXI BFO