https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Gadżety firmowe to coś, co lubi każdy klient?

materiał partnera

Firmowe gadżety można spotkać w większości firm. Branża nie ma większego znaczenia, ponieważ wszyscy wiedzą, jak istotną rolę odgrywają takie przedmioty. Jednak bardzo ważne jest, by zastanowić się nad tym, które prezenty najbardziej zadowolą klientów. Dzięki temu możliwe będzie uzyskanie dodatkowych korzyści jak na przykład zwiększenie zaufania oraz przywiązania do danej marki.

Najważniejsze jest szczęście i zadowolenie klientów

Warto zwrócić uwagę na to, że różnego rodzaju gadżety, to doskonały sposób na reklamę dla danej firmy. W końcu wystarczy, że ktoś założy koszulkę z logo oraz adresem strony internetowej jakiejś firmy, a później pójdzie w niej do sklepu, by te informacje dotarły do kolejnych osób. Właśnie dlatego firmy nie lekceważą znaczenia gadżetów firmowych i coraz chętniej w nie inwestują. Należałoby również zwrócić uwagę na to, co klienci sądzą na temat tego, że dostają różne upominki. Otóż znaczna większość jest z tego faktu bardzo zadowolona.

Dobry gadżet firmowy – jaki powinien być?

Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na to, żeby gadżet był użyteczny. Dzięki temu znacznie zwiększają się szanse na to, że klient będzie zadowolony z faktu, że go otrzymał. Należy również pamiętać o tym, jakie jest najważniejsze przesłanie każdego gadżety, czyli promowanie firmy. Dlatego należy na nim zawrzeć najbardziej istotne informacje, jak na przykład nazwę, logo, adres strony internetowej, numer kontaktowy oraz ewentualny adres siedziby. Jednak wszystkie nie muszą znaleźć się na produkcie. Bardzo ważne jest to, by gadżet nie był przeładowany informacjami. Wtedy nie będzie wyglądał estetycznie, co może wpłynąć na to, że klienci nie będą chcieli z niego korzystać.

Produkt dopasowany do klienta

Jedną z najważniejszych cech dobrego gadżetu firmowego jest również jego dopasowanie do klienta. Choć rzadko istnieje możliwość całkowicie indywidualnego dopasowania. Jednak można uzyskać efekt odwrotny od zamierzonego, jeżeli na przykład kobieta otrzyma męską czapkę z daszkiem. Każdy klient musi czuć, że firmie na niej zależy i ktoś poświęcił, chociaż odrobinę czasu na to, by znaleźć gadżet odpowiedni dla niego.

Warto również zwrócić uwagę na to, by dostosowywać wartość gadżetu do poszczególnych klientów. Choć oczywiście każdy z nich jest ważny, to jednak może się okazać, że niektórzy partnerzy lub strategiczni klienci zasługują na coś bardziej luksusowego. W takim przypadku można na przykład podarować wieczne pióro, skórzany portfel lub coś równie wyszukanego.

Jakie prezenty budzą najwięcej zadowolenia wśród klientów?

Jak już wcześniej zostało wspomniane, najwięcej radości sprawiają prezenty, które są użyteczne i na co dzień można z nich korzystać. Właśnie dlatego według różnych badań ludzie najbardziej cenią sobie kalendarze, notesy oraz inne produkty piśmiennicze. Ważne jest również to, by gadżety miały odpowiednią jakość. Dlatego warto zajrzeć na promotiontops.pl i skorzystać z ich szerokiej oferty, by każdy klient mógł cieszyć się swoim prezentem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska