
Mirosław Cieślak, prezes, ELMAR-PRO

Monika Gotlibowska, współwłaścicielka, Restauracja Kuranty

Makowska Angelika, właścicielka, Praliny Bą Bą

Irmina Marcinkiewicz, współwłaścicielka, MSU Publishing
Od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jest, jednym z nich jest edukacja. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się jako językoznawca (absolwent UMK Wydział Filologiczny)i psycholog zachowań konsumenckich (absolwent SWPS, Wydział Psychologiczny). Skończyła również 2 kierunki studiów podyplomowych: Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz Coaching Zawodowy w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Tę wiedzę do dziś wykorzystuje we współpracy z międzynarodowymi markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka -z dumą patrzy na zrealizowane przez firmę MSU Publishing globalne kampanie reklamowe.
Dziś sama jest wykładowcą i z radością dzieli się swoim doświadczeniem ze studentami, dostrzegając w nich pasję. Prowadzi zajęcia z zakresu copywritingu, psychologii w marketingu oraz organizacji sprzedaży reklamy. Uczy przedsiębiorczości i doradza, jak skutecznie wykorzystać swój potencjał w pracy w marketingu na Wydziale Filologicznym. Aktywnie uczestniczyła również w powstaniu nowego kierunku na UMK Lingwistyka Praktyczna i Copywriting o charakterze całkowicie praktycznych studiów.
Jako praktyk biznesu działający między nauką a biznesem chce przekazać, że stała chęć rozwoju i wykształcenie mają nieustanny wpływ na życie i otoczenie.
Współpracuje z Biurem Karier UMK, Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości UMK jako doradca biznesowy. Działa również jako wolontariusz w PMI Project Management Institute, międzynarodowej organizacji, zrzeszającej project managerów, gdzie wraz ze studentami prowadzi sekcję Copywriterzy w PMI Kujawsko-Pomorskie Chapter.
We współpracy z Wydziałem Humanistycznym UMK zorganizowała COPYSPOT. EKSPERCI PO GODZINACH - cykl spotkań z pracownikami MSU Publishing, którzy opowiadali, o kulisach pracy w agencji i ich drodze do kariery. To była prawdziwa porcja marketingowej i reklamowej wiedzy i dobrej energii dla młodych, poszukujących pomysłu na siebie ludzi. Jest dumna z tego, że nie tylko działa w biznesie, ale też wpływa na młodych i być może zarazi ich miłością do marketingu i reklamy.