- Armia jest jak korporacja. Gdyby nie było procedur, żołnierze pozabijaliby się - uważa gen. Roman Polko.
To główny gość seminarium poprzedzającego galę "Złotej Setki Pomorza i Kujaw", która odbyła się 15 maja w Operze Nova. W hotelu City opowiadał o przywództwie w biznesie. Dodajmy, że generał napisał m.in. książkę "RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania".
Na pytanie: czy firma powinna wyprodukować lepszy, ale droższy wyrób, czy tańszy, ale gorszej jakości, skoro konsumenci kierują się przede wszystkim ceną, generał odpowiedział: - Powinna dbać przede wszystkim o jakość produktów. Bo, gdy klient raz się sparzy, już nic od niej nie kupi. Warto być szczerym w biznesie, to daje efekty w przyszłości, i edukować klientów.
Więcej na temat seminarium z udziałem gen. Polko, napiszemy 20 maja w papierowym dodatku "Złota Setka 2012".
