https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Grudziądzanie ocenili pracę Ratusza

(dd)
Fot. sxc
Sprawy powinny być załawiane szybciej, w budynku USC potrzebna jest toaleta dla interesantów, a w biurach obsługi klimatyzacja.

To postulaty grudziądzan, którzy wypełnili ankiety przygotowane przez Urząd Miejski.
Na przełomie maja i czerwca w Ratuszu przeprowadzono cykliczne badania zadowolenia petentów odwiedzających Urząd Miejski. Ankiety wypełniło nieco ponad 400 anonimowych osób. Zostały wstępnie przeanalizowane i wygląda na to, że grudziądzcy urzędnicy mają powody do zadowolenia.

Zdecydowana większość - około 98 proc. ankietowanych - na "piątkę", albo "czwórkę" oceniło zarówno kompetencję, jak i uprzejmość pracowników Ratusza. Ogólne niezadowolenie ze sposobu załatwienia swoich spraw wyraziło natomiast 6 proc. ankietowanych.

Choć ankiety takie przeprowadzane są już od kilku lat, to pierwszy raz grudziądzanie mieli okazję ocenić warunki lokalowe Urzędu Miejskiego. 93 proc. oceniło je jako dobre lub bardzo dobre. Pozostali jako złe lub bardzo złe.

A co petenci proponowali zmienić? - Najczęściej powtarzającymi się propozycjami było skrócenie czasu załatwiania spraw, udostępnienie toalety dla interesantów w budynku przy ul. Mickiewicza, zainstalowanie klimatyzacji w Biurach Obsługi Interesantów i zwiększenie zakresu ich działania - informuje Jadwiga Sulikowska, audytor wewnętrzny Ratusza. Ankietowani postulowali także poprawienie formularzy druków oraz elektronicznej obsługi klienta. Mimo że znakomita większość petentów (77 proc.) jako najdogodniejszą dla siebie formę kontaktu z Ratuszem wskazała nie pocztę elektroniczną, ale osobistą rozmowę z urzędnikiem.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska