https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Grudziądzka straż miejska dobrze działa? Podebatujmy

(dxc)
Komendant Przeczewski zapewnia, że debata nie jest pokłosiem tego, że w połowie stycznia członkowie Stronnictwa Demokratycznego złożyli w ratuszu  projekt uchwały w sprawie likwidacji służby.
Komendant Przeczewski zapewnia, że debata nie jest pokłosiem tego, że w połowie stycznia członkowie Stronnictwa Demokratycznego złożyli w ratuszu projekt uchwały w sprawie likwidacji służby. Archiwum GP
Debata, poniedziałek odbędzie się w sali 301 (sesyjnej) urzędu miejskiego. Początek o godz. 16. W spotkaniu może wziąć udział każdy z nas.

- Zaprosiliśmy na nie m.in. przedstawicieli administracji oraz radnych - tłumaczy Jan Przeczewski, komendant straży miejskiej.

I zapewnia, że debata nie jest pokłosiem tego, że w połowie stycznia członkowie Stronnictwa Demokratycznego złożyli w ratuszu projekt uchwały w sprawie likwidacji służby. Tę inicjatywę - przypomnijmy - poparło ponad 5 tys. grudziadzan

- Zmieniamy się. A debata jest jednym z tego przejawów - wyjaśnia Jan Przeczewski.

Inaczej to widzi jednak Jan Wróblewski, który jest jednym z inicjatorów likwidacji straży miejskiej.

- Jestem pewien, żeby gdyby nie nasza akcja, to żadnej debaty by nie było. Strażnicy uaktywnili się tylko dlatego, że groźba likwidacji stała się realna. Komendant Przeczewski się do tego nie przyzna, bo nie może - twierdzi Jan Wróblewski.

Komentarze 99

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

a
antysm

Ciekaw jestem reakcji obrońców SM na raport NIK, szczególnie na fragment dotyczący niedozwolonych praktyk z przemieszczaniem fotoradarów w miejsca nieuzgodnione z policją. Przedstawiciele handlowi się nie spisują. To ostatnie zdanie kieruję do Ostatniego sprawiedliwego :P

 

a
antysm
W dniu 26.02.2014 o 23:06, ostatni sprawiedliwy napisał:

Mylisz się , mam podstawy . Podstawą są Twoje wypowiedzi, a po ich niezbyt głębokiej analizie każdy może ocenić Twoją inteligencję. Widzę też , że jesteś wszechstronnie uzdolniony , nawet prawo masz w paluszku i zaginasz SM. Chciałbym tylko nadmienić nawiązując do Twojej "fabryki" , że nie zawsze "odwołanie to oszczędzanie" czasem wręcz przeciwnie , może to generować dodatkowe koszty.Taki prosty przykładfirma X sprzedaje maszyny, zaczyna ciąć koszty więc ogranicza zatrudnienie i zwalnia kilku przedstawicieli handlowych . Ok. oszczędza kilka złotych i co się okazuje, rynek zaczyna przejmować inna firma która ma przedstawicieli. Firma X traci zamówienia , ma przestoje , ludzie nie zarabiają a co za tym idzie nie wydaja pieniędzy itd itd.I jak wyglada Twoje "odwołać i oszczędzać" marnie co? Tak wiem drapiesz się teraz w głowę. Spokojnie , człowiek całe życie się uczy. 

Aleś wydumał, gratuluję. Czekam na kolejne złote myśli. Podaj jeszcze w przykładzie jak ta sama firma zwalnia robotników produkujących te maszyny i jak się prezio potem dziwi, że nie ma ani co ani kto sprzedawać. I jaki to antysm jest głupawy ze tego nie rozumie. A dla równowagi podaj jaki jest cel powołania SM i jak się z tego celu ta formacja wywiązuje skoro ich tak bronisz.

Bo z ostatnich doniesień prasowych widzę, że pilnują ratusza co chyba jest prawdą bo na osiedlach ich nie widuję.

o
ostatni sprawiedliwy
W dniu 26.02.2014 o 22:28, antysm napisał:

A merytorycznie? Podstawówkę faktycznie skończyłem, mandatu od SM nie dostałem bo kiedy chcieli mi go dać to się okazało że prawo znają słabiej ode mnie (choć jestem z wykształcenia inżynierem budowy maszyn) . Podaj mi więc fakty których podobno nie znam bo wtedy będę mógłsię odnieść do nich merytorycznie, tylko najpierw się  przygotuj :PO mojej inteligencji lub jej braku nie wypowiadaj się, nie masz podstaw!A argument "odwołać i oszczędzić" jest stosowany w każdej fabryce, w której się tnie koszty by przetrwać - tam się to nazywa likwidacją zbędnych kosztów. 

Mylisz się , mam podstawy . Podstawą są Twoje wypowiedzi, a po ich niezbyt głębokiej analizie każdy może ocenić Twoją inteligencję. 

Widzę też , że jesteś wszechstronnie uzdolniony , nawet prawo masz w paluszku i zaginasz SM. 

Chciałbym tylko nadmienić nawiązując do Twojej "fabryki" , że nie zawsze "odwołanie to oszczędzanie" czasem wręcz przeciwnie , może to generować dodatkowe koszty.

Taki prosty przykład

firma X sprzedaje maszyny, zaczyna ciąć koszty więc ogranicza zatrudnienie i zwalnia kilku przedstawicieli handlowych . Ok. oszczędza kilka złotych i co się okazuje, rynek zaczyna przejmować inna firma która ma przedstawicieli. Firma X traci zamówienia , ma przestoje , ludzie nie zarabiają a co za tym idzie nie wydaja pieniędzy itd itd.

I jak wyglada Twoje "odwołać i oszczędzać" marnie co? Tak wiem drapiesz się teraz w głowę. Spokojnie , człowiek całe życie się uczy. 

a
antysm
W dniu 26.02.2014 o 22:22, ostatni sprawiedliwy napisał:

Widzisz, jednak ruszyło a nie był to mój cel. Jeżeli prześledzisz swoje wypowiedzi i jesteś inteligentny (bo jak sądzę  za takiego się uważasz) sam stwierdzisz , że nie maja większego sensu. Uwierz mi ja naprawdę nie mam czasu , aby Ci wszystko wyjaśniać jak małemu dziecku. Aby prowadzić merytoryczną rozmowę należy się przygotować i poznać kilka faktów. Dla mnie Twój argument typu "odwołać by oszczędzić" jest na poziomie szkoły podstawowej i jak widać nic nie wiesz o pracy SM, albo kiedyś dostałeś od nich mandat. 

A merytorycznie? Podstawówkę faktycznie skończyłem, mandatu od SM nie dostałem bo kiedy chcieli mi go dać to się okazało że prawo znają słabiej ode mnie (choć jestem z wykształcenia inżynierem budowy maszyn) . Podaj mi więc fakty których podobno nie znam bo wtedy będę mógłsię odnieść do nich merytorycznie, tylko najpierw się  przygotuj :P

O mojej inteligencji lub jej braku nie wypowiadaj się, nie masz podstaw!

A argument "odwołać i oszczędzić" jest stosowany w każdej fabryce, w której się tnie koszty by przetrwać - tam się to nazywa likwidacją zbędnych kosztów. 

o
ostatni sprawiedliwy
W dniu 26.02.2014 o 18:09, antysm napisał:

Nauczyłeś się zwrotu o czytaniu ze zrozumieniem i na wszelki wypadek tam gdzie nie znasz odpowiedzi merytorycznej walisz nim na odlew i myślisz, że kogoś urazisz, mnie na pewno nie. Jak na razie nie napisałeś.niczego mądrego poza złośliwością i to marną. Nie zrewanżuję się. Ja na ciebie nie zagłosuję bo argument, że jeśli zwolnimy strażników to wzrośnie bezrobocie nie świadczy najlepiej o rozumieniu skad się biorą pieniądze na urzędnicze fanaberie. Ja nie będę nigdzie kandydował bo pracę mam dobrą i to w Grudziądzu.

Widzisz, jednak ruszyło a nie był to mój cel. Jeżeli prześledzisz swoje wypowiedzi i jesteś inteligentny (bo jak sądzę  za takiego się uważasz) sam stwierdzisz , że nie maja większego sensu. Uwierz mi ja naprawdę nie mam czasu , aby Ci wszystko wyjaśniać jak małemu dziecku. Aby prowadzić merytoryczną rozmowę należy się przygotować i poznać kilka faktów. Dla mnie Twój argument typu "odwołać by oszczędzić" jest na poziomie szkoły podstawowej i jak widać nic nie wiesz o pracy SM, albo kiedyś dostałeś od nich mandat. 

a
antysm
W dniu 26.02.2014 o 17:19, ostatni sprawiedliwy napisał:

Nie to Ty nie rozumiesz. To nie jest moja metoda na zmniejszenie bezrobocia. Wyciagasz złe wnioski albo masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.Rozumiem ze Twój tok rozumowania jest taki, ze najlepiej zlikwidować straż oraz zwolnić polowe osób z urzędu miasta , aby zaoszczędzić , gratuluje . Stan w wyborach , chyba na Ciebie zagłosuje , bo łebski z Ciebie gość

Nauczyłeś się zwrotu o czytaniu ze zrozumieniem i na wszelki wypadek tam gdzie nie znasz odpowiedzi merytorycznej walisz nim na odlew i myślisz, że kogoś urazisz, mnie na pewno nie. Jak na razie nie napisałeś.niczego mądrego poza złośliwością i to marną. Nie zrewanżuję się. Ja na ciebie nie zagłosuję bo argument, że jeśli zwolnimy strażników to wzrośnie bezrobocie nie świadczy najlepiej o rozumieniu skad się biorą pieniądze na urzędnicze fanaberie. Ja nie będę nigdzie kandydował bo pracę mam dobrą i to w Grudziądzu.

o
ostatni sprawiedliwy
W dniu 26.02.2014 o 10:12, antysm napisał:

Już ci na to odpowiadałem ale nadal nie rozumiesz - twoja metoda na zmniejszenie bezrobocia to zatrudnić bezrobotnych w SM a jak za mało samochodów i radarów to w UM.Moja - zlikwidowanie zbędnych stołków  w tych instytucjach.


Nie to Ty nie rozumiesz. To nie jest moja metoda na zmniejszenie bezrobocia. Wyciagasz złe wnioski albo masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Rozumiem ze Twój tok rozumowania jest taki, ze najlepiej zlikwidować straż oraz zwolnić polowe osób z urzędu miasta , aby zaoszczędzić , gratuluje . Stan w wyborach , chyba na Ciebie zagłosuje , bo łebski z Ciebie gość
g
gość

Skonczyła się debata na temat SM to i patrole znikły z ulicy/ Tarpno/, a brud panoszy się na różnych placykach. posesjach, podworkach. Moze by tak pogonić  wlaścicieli tego brudu do uporządkowania terenu czy posesji.

G
Gość
W dniu 26.02.2014 o 11:42, Sól w oku napisał:

Kompletne nieporozumienie - napadną babcie, która niesie  pierwszą ratę za podatek od nieruchomości? Przedsiębiorcy i znaczna część mieszkańców płaci przelewem posługując się komputerem. Czy już nie można sensowniejszych odpowiedzi wymyślać, że np. pilnują samochodów urzędników , a nie torebki babci?

 


Kompletne nieporozumienie - napadną babcie, która niesie  pierwszą ratę za podatek od nieruchomości? Przedsiębiorcy i znaczna część mieszkańców płaci przelewem posługując się komputerem. Czy już nie można sensowniejszych odpowiedzi wymyślać, że np. pilnują samochodów urzędników , a nie torebki babci?

Raczej pilnują miejsc parkingowych koło ratusza bo łysy nie lubi jak obcy tam parkują.

A tak chłopaki zawsze na miejscu i mandacik zdążą wlepić.

S
Sól w oku

Kompletne nieporozumienie - napadną babcie, która niesie  pierwszą ratę za podatek od nieruchomości? Przedsiębiorcy i znaczna część mieszkańców płaci przelewem posługując się komputerem. Czy już nie można sensowniejszych odpowiedzi wymyślać, że np. pilnują samochodów urzędników , a nie torebki babci?

G
Gość

hehe pilnują ratusza . komedia w biały dzień. SM stoi przed drzwiami. czyżby Łysy i świta boi się scenariusza ukraińskiego?

a
antysm
W dniu 25.02.2014 o 23:54, ostatni sprawiedliwy napisał:

zmniejszaniem zadłużenie i powiększaniem bezrobocia!

Już ci na to odpowiadałem ale nadal nie rozumiesz - twoja metoda na zmniejszenie bezrobocia to zatrudnić bezrobotnych w SM a jak za mało samochodów i radarów to w UM.

Moja - zlikwidowanie zbędnych stołków  w tych instytucjach.

o
ostatni sprawiedliwy
W dniu 24.02.2014 o 10:24, antysm napisał:

To w naszym miasteczku mamy nadmiar pieniędzy? Ja bym zaczął od zmniejszania zadłużenia. A Ty, masz jakieś propozycje?

zmniejszaniem zadłużenie i powiększaniem bezrobocia!

m
mariusz
W dniu 23.02.2014 o 16:12, mariusz napisał:

tam trzeba mieć plecy coś o tym wiem startowałem i dostali się gorsi w punktacji to o czymś świadczy mój kolega ma tam wujka dostał się bez żadnego ale a był cienki jak barszcz

oczywiście mam na myśli POLICJĘ

a
antysm
W dniu 23.02.2014 o 22:45, ostatni sprawiedliwy napisał:

Może zabrzmi to egoistycznie , ale nie interesuje mnie co proponuje sie w Polsce. Interesuje mnie co dzieje się na moim podwórku czyli w Grudziądzu. Rozwiążesz i co zrobiłbyś z pieniędzmi!? 

To w naszym miasteczku mamy nadmiar pieniędzy? Ja bym zaczął od zmniejszania zadłużenia. A Ty, masz jakieś propozycje?

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska