https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Handel. Nasi odpadli z EURO 2008, więc kibicuj polskim produktom

(d-ka)
Spółdzielnie spożywców "Społem" włączyły się do akcji Fundacji Dajesz Pracę PL.

W sklepach "Społem" można więc zobaczyć charakterystyczne plakaty (patrz: obok) zachęcające do "kibicowania polskim produktom" i wybierania ich częściej podczas robionych zakupów.

W akcji, która potrwa do końca sierpnia, bierze udział prawie 500 firmowych sklepów.

"Społem" to najstarsza spółdzielnia spożywców w Polsce, która już po raz kolejny angażuje się w działania promocyjne Fundacji Dajesz Pracę PL. - Utrzymana w sportowej stylistyce akcja, przekonuje, że kibicować można nie tylko naszym sportowcom, ale i produktom - zachęca Michał Zębik z Fundacji Dajesz Pracę PL.

Prowadzony przez nią program ma zachęcać do częstszego wybierania polskich produktów podczas robienia zakupów.

Aby to ułatwić, fundacja oznacza powstałe w naszym kraju wyroby swoim logo, dzięki czemu łatwiej można je znaleźć na sklepowej półce.

Takie oznaczenie gwarantuje, że wytworzone zostały w Polsce, a co za tym idzie - przy ich produkcji znaleźli zatrudnienie polscy pracownicy.

- Dzięki temu więcej pieniędzy trafi do naszych firm, a one będą dawać lepszą pracę - podsumowuje Michał Zębik.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska