https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Hitem - cukier i banany

(p)
Włoclawskie "Tesco" w dwóch pierwszych dni działalności (29 i 30 marca) odwiedziło ponad 50 tys. klientów.

     
     Zakupów dokonało ponad 22 tys. osób z Włocławka i okolic. Hitem trzech pierwszych tygodni okazał się tani cukier i banany. Pierwszego dnia po otwarciu hipermarketu klienci kupili tu prawie 10 ton cukru oznaczonego firmowym znakiem "Tesco". W kolejnych tygodniach banany i cukier utrzymały pozycję produktów najczęściej wybieranych przez włocławian.
     Chyba najszczęśliwszą osobą w czasie pierwszych trzech tygodni działalności "Tesco" we Włocławku była mieszkanka Warząchewki. W promocyjnym konkursie "Wielka Moc Magicznych Czeków w Tesco" wygrała nowego fiata seicento. Kierownictwo hipermarketu poinformowało telefonicznie zwyciężczynię o wygranej zaraz po losowaniu. Pełna niedowierzania klientka jeszcze tego samego dnia wieczorem przyjechała do "Tesco", by upewnić się, czy to aby nie jest spóźniony primaaprilisowy żart.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska