Zakupów dokonało ponad 22 tys. osób z Włocławka i okolic. Hitem trzech pierwszych tygodni okazał się tani cukier i banany. Pierwszego dnia po otwarciu hipermarketu klienci kupili tu prawie 10 ton cukru oznaczonego firmowym znakiem "Tesco". W kolejnych tygodniach banany i cukier utrzymały pozycję produktów najczęściej wybieranych przez włocławian.
Chyba najszczęśliwszą osobą w czasie pierwszych trzech tygodni działalności "Tesco" we Włocławku była mieszkanka Warząchewki. W promocyjnym konkursie "Wielka Moc Magicznych Czeków w Tesco" wygrała nowego fiata seicento. Kierownictwo hipermarketu poinformowało telefonicznie zwyciężczynię o wygranej zaraz po losowaniu. Pełna niedowierzania klientka jeszcze tego samego dnia wieczorem przyjechała do "Tesco", by upewnić się, czy to aby nie jest spóźniony primaaprilisowy żart.
