Artyści mówią o sobie: "Jesteśmy współczesnymi, miejskimi humanistami. Wprowadzamy w przestrzeń miejską, która jest odhumanizowana, skomercjalizowana i nasycona reklamami, ludzkie wartości. Nośnik billboardowy, tradycyjnie używany do ekspozycji komercyjnych reklam, zmienia swoją funkcję i służy tu do prezentacji sztuki". Billboard prezentowany przy CSW był pokazywany w Warszawie, po raz pierwszy jest w Toruniu. GR rozszyfrowuje akronim i wyjaśnia, co znaczy. Skrót ten, to współczesna wersja słynnej, platońskiej triady (dobro, prawda, piękno). - To skrócony zbiór wartości, którym kieruje się nasze społeczeństwo: harmonia, wolność, dobro, piękno - mówią.
Czytaj e-wydanie »HWDP! Galeria Rusz robi porządek ze złymi emocjami
wia

Nowy billboard Galerii Rusz w Toruniu
Na Bulwarze Sztuki CSW Galeria Rusz prezentuje nieznany dotąd torunianom billboard.