
Promuj swoją działalność w grupach tematycznych
Nowych odbiorców można pozyskać w zamkniętych grupach na Facebooku. Warto zapisać się do prywatnych grup tematycznych z obszaru, w którym działamy. Mogą to być grupy przedstawicieli branży, fanów czy miłośników konkretnej aktywności.
W takim miejscu można zareklamować swój produkt, inicjatywę czy szkolenie lub pochwalić się nową funkcjonalnością swojej aplikacji mobilnej.

Nagraj podcast
Kolejną formą promocji marki, produktu lub usługi jest podcast. Można go nagrać w formie wywiadu z ekspertem. Podczas rozmowy warto wspomnieć o swoich osiągnięciach oraz możliwościach, jakie daje produkt bądź usługa.
Aby pozyskać nowych klientów, najlepiej jest udostępnić nagranie do bezpłatnego odsłuchu na takich platformach jak Google Podcasts, Apple Podcast, Spotify, SoundCloud czy Overcast. Nie można również o promocji na własnej stronie internetowej oraz na Facebooku.

Udostępnij bezpłatny raport do pobrania
Znaną i powszechnie stosowaną przez wiele firm praktyką jest tworzenie raportów branżowych. Warto zrobić na Facebooku kampanię zachęcającą do pobrania publikacji w wersji pdf.
Aby otrzymać plik, użytkownik musi podać swój adres email i zapisać się do newslettera. Dopiero po wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych otrzymuje link, pod którym znajduje się publikacja.

Prowadź własny kanał na YouTubie
W okresie epidemii koronawirusa ludzie są chłonni wiedzy. Edukują się nie tylko na temat COVID-19. Uzupełniają również braki w edukacji. Z tego powodu dobrą formą promocji może być kanał na YouTubie.
YouTuber może publikować filmy instruktażowe dla osób uprawiających jogę, tutoriale lub nagrania, w których omawia zagadnienia branżowe. Ważne jest jednak, aby promował swój kanał na Facebooku, m.in. na swoim fam page’u i w grupach tematycznych.