MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jak utrzymać dobrą reputację firmy przez 140 lat

Rozmawiała Agnieszka Domka-Rybka, Fot. Archiwum [email protected] Tel. 52 326 31 86
Agnieszka Kasprzyk: Dobra reputacja to ważne zadanie każdej firmy
Agnieszka Kasprzyk: Dobra reputacja to ważne zadanie każdej firmy
Utrzymywanie dobrej reputacji firmy, jej relacje z otoczeniem to jedne z najważniejszych zadań firmy - rozmowa z Agnieszką Kasprzyk, dyrektor Instytutu Praktyki Gospodarczej WSB w Toruniu oraz Wydziału Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy.

- Dla kogo szczególnie jest kierowane otwarte seminarium Forum Praktyki Gospodarczej?

- Seminarium w ramach Forum Praktyki Gospodarczej w WSB kierujemy do osób zajmujących się biznesem i zarządzaniem, a także do tych, którzy wiążą przyszłość z biznesem i gospodarką. Udział w seminarium to również doskonała okazja na konfrontację swojej wiedzy z wybitnymi praktykami życia gospodarczego oraz motywacja do podejmowania odważnych decyzji.

- Kiedy odbędzie się seminarium i gdzie?

Seminarium, tegoroczna edycja pod hasłem: "Jak utrzymać reputację firmy przez 140 lat", odbędzie się 21 czerwca (w poniedziałek) o godzinie 14.00 w Auli na pierwszym piętrze Wydziału Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy WSB.

- Zaprosiliście ważnego gościa?

- Gościem specjalnym tegorocznego seminarium będzie profesor Andrzej Blikle z Centrum Adama Smitha. To profesor zwyczajny w Instytucie Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, członek Europejskiej Akademii Nauk (Academia Europaea), prezes zarządu firmy "A. Blikle, a także były szef Polskiego Towarzystwa Informatycznego. We wrześniu zeszłego roku profesor Blikle zajął drugie miejsce, po Janie Krzysztofie Bieleckim, wśród liderów firm w rankingu "Kogo słucha biznes".


- O czym opowie słuchaczom?

Andrzej Blikle odpowie między innymi na pytanie, jak jego firma utrzymuje się na rynku tak długi czas, dużo uwagi poświęci okresowi ostatnich kilkunastu lat charakteryzujących się wdrażaniem zarządzania kompleksową jakością (TQM). Podpowie też, co zrobić, aby firma z powodzeniem działała na rynku przez 140 lat i czy jest to w ogóle możliwe. Po spotkaniu słuchacze będą mieli możliwość uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach z zarządzania reputacją firmy oraz zarządzania swoją karierą.


- Skąd pomysł na akurat taki temat: "Jak utrzymać reputację firmy przez 140 lat"?

 

- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy, jej relacje z otoczeniem to jeden z kluczowych obszarów działalności każdej firmy. Tematyka seminarium może zatem stanowić inspirację do działania.

Chcemy także, aby spotkanie dało możliwość zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce dla każdego kto prowadzi swój biznes lub o tym myśli. Zdecydowanie mało jest firm na rynku polskim, które mogą pochwalić się długoletnią tradycją - takim przedsiębiorstwem jest niewątpliwie firma Blikle.

Dlatego warto pokazywać i promować takie interesy, które mimo rozmaitych przeobrażeń społeczno-gospodarczych przetrwały i nadal odnoszą sukcesy. Bo któż nie zna pączków z Cukiernik Bliklego.

- Co zrobić, żeby wziąć udział w tym seminarium i posłuchać na przykład, jak robi się taki biznes na pączkach?

- Wystarczy przesłać swoje zgłoszenie przez stronę www.wsb.bydgoszcz.pl Udział w seminarium jest bezpłatny, jednak o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Trzeba wypełnić formularz na stroniewww.wsb.bydgoszcz.pl.

 

Czytaj też: Makler to zawód elitarny, w Polsce jest ich zaledwie dwa tysiące. Uczą go w WSB 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska