Czym jest cross-selling i czy da się go zastosować przy sprzedaży online? Czym różni się SEM od SEO i co właściwie znaczą te skróty? Tego wszystkiego dowiedzą się Ci, którzy zdecydują się na weekendowe szkolenie organizowane przez Akademię Allegro w toruńskim hotelu Mercure Helios.
Czytaj też: Internet dla firm za darmo. Jak założyć stronę www, domenę i zareklamować się w google?
Jak znaleźć niszę na rynku?
- Warsztaty są skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy mają już pewne doświadczenie w sprzedaży internetowej - zaprasza Ewa Mrożek z Akademii Allegro. - Uczestnicy dowiedzą się m.in jak znaleźć własną niszę na rynku i jak najlepiej wykorzystać możliwości internetu, by zwiększyć sprzedaż.
Przykład? Cross-selling. - To strategia proponowania klientom kolejnych produktów - wyjaśnia Daria Duszyńska z Akademii Allegro. - W tradycyjnym handlu stosowana od dawna: wystarczy, że sprzedawca zaproponuje nam dodatkowe frytki do hamburgera. Ale jak to zrobić online, gdy sprzedawca nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem? Tego dowiedzą się uczestnicy szkolenia.
Czym powinien charakteryzować się dobry biznes typu e-commerce?
Zajęcia będą trwały pełne dwa dni i zaczną się w sobotę. Żeby się na nie zapisać, wystarczy zarejestrować się na: www.akademia.allegro.pl. Koszt całych warsztatów to 100 zł. My jednak przygotowaliśmy dla Was wejściówki - żeby je zdobyć, wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Czym powinien charakteryzować się dobry biznes typu e-commerce?
Czytaj też: Przedsiębiorcy z Pomorza i Kujaw opanowują Facebooka. Czy warto jednak inwestować w portale społecznościowe?
Krótkie (4-5 zdań) odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: [email protected]. W treści maila trzeba też podać swoje imię, nazwisko i numer telefonu. Mile widziany będzie także nick z Allegro. Nagrody trafią do autorów dziesięciu najciekawszych odpowiedzi. Uwaga: na Wasze maile czekamy tylko do piątku, do godz. 12.
