
Jeep Gladiator 3.0 V6 MultiJet 264 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Wydaje mi się, że motoryzacja ostatnio staje się coraz bardziej pozbawiona emocji i czystej frajdy, dlatego też takie auta jak Jeep Gladiator, na pozór kompletnie bezsensowne i pozbawione racjonalnych wartości, stają się dla miłośników aut czymś wyjątkowym. Jest drogi, nie ma zbyt wielu sensownych, praktycznych zalet, ale i tak trudno ocenić go inaczej, niż tylko pozytywnie. Po prostu trudno go nie lubić.

Jeep Gladiator 3.0 V6 MultiJet 264 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Wydaje mi się, że motoryzacja ostatnio staje się coraz bardziej pozbawiona emocji i czystej frajdy, dlatego też takie auta jak Jeep Gladiator, na pozór kompletnie bezsensowne i pozbawione racjonalnych wartości, stają się dla miłośników aut czymś wyjątkowym. Jest drogi, nie ma zbyt wielu sensownych, praktycznych zalet, ale i tak trudno ocenić go inaczej, niż tylko pozytywnie. Po prostu trudno go nie lubić.

Jeep Gladiator 3.0 V6 MultiJet 264 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Wydaje mi się, że motoryzacja ostatnio staje się coraz bardziej pozbawiona emocji i czystej frajdy, dlatego też takie auta jak Jeep Gladiator, na pozór kompletnie bezsensowne i pozbawione racjonalnych wartości, stają się dla miłośników aut czymś wyjątkowym. Jest drogi, nie ma zbyt wielu sensownych, praktycznych zalet, ale i tak trudno ocenić go inaczej, niż tylko pozytywnie. Po prostu trudno go nie lubić.

Jeep Gladiator 3.0 V6 MultiJet 264 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Wydaje mi się, że motoryzacja ostatnio staje się coraz bardziej pozbawiona emocji i czystej frajdy, dlatego też takie auta jak Jeep Gladiator, na pozór kompletnie bezsensowne i pozbawione racjonalnych wartości, stają się dla miłośników aut czymś wyjątkowym. Jest drogi, nie ma zbyt wielu sensownych, praktycznych zalet, ale i tak trudno ocenić go inaczej, niż tylko pozytywnie. Po prostu trudno go nie lubić.