- Budynek nowoczesnej galerii handlowej "Wzorcownia", jest już wynajęty prawie w stu procentach - zapewnia Piotr Kwiatkowski z warszawskiej firmy MediaDem. Do grona najemców Wzorcowni dołączyły w tym roku takie marki, jak: Benetton, Rossmann, Triumph, Apriori, Quazi, Vice Versa, Sephora, Top Secret, The Trend Hou-se, Kukartka, Play.
Swój siódmy sklep we "Wzorcowni" zdecydowała się otworzyć notowana na giełdzie LPP, zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży pod tak znanymi markami jak Reserved, House, Cropp, Esotiq, Mohito oraz Home-&You. Klienci włocławskiej galerii będą też mogli kupić odzież dziecięcą ReKids, sklep zajmie powierzchnię 200 m kw.
Oferta "Wzorcowni" wzbogaciła się także o artykuły sportowe. Sklep o powierzchni 595 m kw. otworzy firma Martes Sport z odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami sportowymi. Firma Domar wynajęła 495 m kw. powierzchni handlowej, na której będzie sprzedawać sprzęt RTV i AGD. - Budowa idzie zgodnie z planem. Zamknęliśmy stan surowy w trzech budynkach wchodzących w skład "Wzorcowni" - twierdzi Elwira Stanisławska, prezes firmy Budizol Property, będącej inwestorem obiektu.
Włocławianie mogą już oglądać elewację Starej Piecowni. Trwają zaawansowane prace na drugim poziomie nowoczesnej galerii handlowej. Zdaniem prezes Elwiry Stanisławskiej mimo kryzysu zainteresowanie "Wzorcownią" ze strony najemców nie maleje.
- Obecnie na rynku nieruchomości komercyjnych największe szanse na powodzenie mają projekty unikalne - wielofunkcyjne, położone w centrach miast, w pobliżu węzłów komunikacyjnych, na terenach zrewitalizowanych - mówi Piotr Kwiatkowski. Takim właśnie projektem jest "Wzorcownia", która - jak wynika z badań firmy IQS&Quant, przeprowadzonych na zlecenie Budizolu - jest obiektem długo wyczekiwanym przez mieszkańców miasta. Potwierdzeniem tego jest przyznanie budowie "Wzorcowni" tytułu "Wydarzenia Roku 2008" w plebiscycie radia "Gra" i "Gazety Pomorskiej".
Doskonała śródmiejska lokalizacja, atrakcyjna architektura, elementy rewitalizacji, dobra koncepcja zagospodarowania przestrzeni publicznej, bezpośrednie sąsiedztwo Centrum Handlowego City, to tylko niektóre atuty tego obiektu.
City to istniejąca już część handlowo-usługowa z Multikinem, Empikiem, sklepami Jysk, Kaufland, RTV Euro AGD, Ambra. Razem z "Wzorcownią" cały kompleks (tzw. Power Centre) mieć będzie powierzchnię 80 tysięcy metrów kwadratowych. Znajdzie się tu ponad sto sklepów i czterysta miejsc parkingowych.
