
- Województwo kujawsko-pomorskie to mekka artystyczna. Tutaj coś jest w powietrzu. Dlatego stąd wywodzi się aż tylu artystów - mówiła Joanna Koroniewska. Wymieniła Bogusława Lindę, Grażynę Szapołowską, Małgorzatę Kożuchowską, Beatę Kawkę i Roberta Janowskiego.

"Bajkowy urlop w Polsce" to kolejny pomysł na promocję Polski w świecie. - Udało nam się namówić wszystkie województwa, by wspólnie z nami opowiedzieć fantastyczną historię o Polsce. Dawno, dawno temu żyła sobie dziewczynka. Miała na imię Polska. Nikt nie wiedział, gdzie ona żyła, kim była. Dzisiaj już wiemy, że jest piękna - mówiła Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Produkty markowe województwa kujawsko-pomorskiego w tej kampanii skierowane są głównie na uzdrowiska. - Mamy Inowrocław, Ciechocinek, Wieniec Zdrój i Grudziądz. Jeżeli chodzi o uzdrowiska i liczbę miejsc uzdrowiskowych na głowę mieszkańca, mamy najlepszy wskaźnik w Polsce - przekonywał Artur Kasprowicz, wiceprezes Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. Na zdjęciu wiceburmistrz Ciechocinka Marian Ogrodowski przygotowuje się do sesji zdjęciowej.

W trakcie akcji promocyjnej w Inowrocławiu wybierano twarz regionu. Każdy mógł przyjść do Pijalni Wód i dać sobie zrobić zdjęcie. Najpiękniejsze trafią w listopadzie na ponad 250 billboardów w całej Polsce. Szczegóły na stronie www.twarzregionu.pl. Na zdjęciu wiceburmistrz Ciechocinka Marian Ogrodowski.