https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Keanu Reeves będzie promować region kujawsko-pomorski. Zaczyna od Bella Skyway Festival 2014 [zobacz wideo]

AKA za: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Urząd Marszałkowski zamówił produkcję i emisję pięciu spotów z możliwością wykorzystania wizerunku znanego i rozpoznawalnego filmowca Keanu Reevesa. W ten sposób będzie promować województwo kujawsko-pomorskie. Jeden ze spotów reklamuje wydarzenie Bella Skyway Festival 2014
Urząd Marszałkowski zamówił produkcję i emisję pięciu spotów z możliwością wykorzystania wizerunku znanego i rozpoznawalnego filmowca Keanu Reevesa. W ten sposób będzie promować województwo kujawsko-pomorskie. Jeden ze spotów reklamuje wydarzenie Bella Skyway Festival 2014 zrzut ekranu z YT
Keanu Reeves w specjalnych spotach będzie promował markowe produkty kulturalne województwa kujawsko-pomorskiego wśród mieszkańców sąsiednich regionów. Urząd Marszałkowski chce w ten sposób zachęcić ich do przyjazdu do naszego regionu.

Urząd Marszałkowski zamówił produkcję i emisję pięciu spotów z możliwością wykorzystania wizerunku znanego i rozpoznawalnego filmowca Keanu Reevesa. W ten sposób będzie promować województwo kujawsko-pomorskie.

Wydarzenia, które będą promowane w spotach to:
- Bella Skyway Festival 2014 (26-30.08.2014),
- 52. Bydgoski Festiwal Muzyczny (12.09-4.10.2014),
- VI edycja Star Force 2014 (04.10.2014),
- XXI Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek SPOTKANIA (11-17.10.2014),
- 22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE (15-22.11.2014).

Każde z wydarzeń będzie promowane trzy razy dziennie, przez dwa tygodnie przed datą rozpoczęcia w trzech spośród pięciu województw ościennych: pomorskim, wielkopolskim, warmińsko-mazurskim, łódzkim lub/i mazowieckim, w tamtejszych telewizjach regionalnych.

Spot promujący Bella Skyway Festiwal już jest emitowany na antenach województw pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego.

Zobacz także: Bella Skyway tuż-tuż. Na Szerokiej już wyrasta wielka instalacja

"Kujawsko-Pomorskie - kreatywne wsparcie marki regionu"

Urząd Marszałkowski uruchamia pilotażowy program promujący region kujawsko-pomorski. Program jest w całości finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego i polega, mówiąc w skrócie, na lokowaniu produktu.

Lokowanie produktu (product placement) to jedna z względnie nowych technik promowania marek. W większych i mniejszych produkcjach filmowych, także tych ambitnych, oraz w serialach i programach telewizyjnych pojawiają się czytelne odniesienia do reklamujących się miast lub też dobrze wyeksponowane logotypy producentów.

- Choć polskie miasta, w tym Bydgoszcz i Toruń, już się w ten sposób reklamują, uruchomiony tego lata marszałkowski program pilotażowy "Kujawsko-Pomorskie - kreatywne wsparcie marki regionu", w całości finansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, jest całkowicie nowatorskim instrumentem. Stworzyliśmy bowiem mechanizm umożliwiający wykorzystywanie lokowania także mniejszym, a więc mniej zasobnym organizmom samorządowym, a także innym podmiotom dla których koszty takich przedsięwzięć, przy całkowicie rynkowym podejściu, byłyby zbyt wielkie. Nie ukrywam, że chodzi nam także o impuls dla lokalnego środowiska filmowego - podkreśla marszałek Piotr Całbecki.

I tak Bydgoszcz pojawi się w najnowszym filmie Jerzego Skolimowskiego, Toruń - w nowych sezonach "Lekarzy", gmina Aleksandrów Kujawski - w dokumencie TVP.

Operatorem funduszu jest Fundacja Tumult, która ma w swoim dorobku między innymi Międzynarodowy Festiwal Camerimage, będący przykładem zarówno skutecznej promocji wydarzenia, jak i promocji poprzez wydarzenie (ostatnie edycje odbywają się w Bydgoszczy). Do programu zgłosiło się już 80 podmiotów - 59 tych które zamierzają lokować markę, m. in. Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego i włocławska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, oraz dwudziestu jeden producentów filmowych i telewizyjnych.

Wszystkie szczegóły i formularz zgłoszeniowy online dostępne są na stronie kreatywnyregion.pl .

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 5

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

k
karolek
W dniu 23.08.2014 o 00:57, 123 napisał:

Sprawiedliwość po toruńsku. Marszałek daje na promocję trzech imprez w dwa razy mniejszym Toruniu i tylko dwóch imprez w dwa razy większej Bydgoszczy.

 

 

 Bo to jest marszałek skuteczny dla Torunia ,

 

Były pracownik urzędu miasta w Toruniu, do siedziby marszałka przeniósł się z większością swoich kolesi z tego urzędu. Lenzu , baron PO jego koleś, też skuteczny dla Torunia, wsadził do 5-osobowego zarządu,także jego przyjaciela M. Karolkę.

 

Bydgoszcz, miasto B, w tym regionie POtrzebna jest jedynie do rolowania z kasy ,instytucji i jako zaplecze ludnościowe.

A
Anka
W dniu 23.08.2014 o 08:25, Stachu napisał:

Tak , to swietnie , ze Reeves zostal zaangazowany do tej kampanii ,Jednak moim zdaniem to nie wojewodztwo sie "z niczym nie kojarzy" , lecz co najwyzej Bydgoszcz , ktora - jako miasto - w powszechnym odczuciu uwazana jest przez rodakow za brzydką, robotniczą i komuszą.... i maja tutaj wiele racji , pisze to z przykrosciia, ale taka jest prawda , niestety.....

to sobie poczytaj komentarze ludzi na innych forach, jakoś Bydgoszcz kojarzą ale śmieją się, że nie wiedzą gdzie leży Kujawsko-pomorskie jako województwo.... i to śmieją się z nas nasi rodacy... taką MAMY RENOMĘ W KRAJU JAKO REGION !!!! WSTYD..... wobec Mazowieckiego, Pomorskiego czy Wielkopolskiego takich tekstów by nie było.....więc schowaj te swoje kompleksy do kieszeni bo tylko szkodę innym robisz..... aby wykorzystać kolej, statki, samoloty musimy promować się JAKO REGION !!!! dodatkowo jako region musimy walczyć o drogi !!!!! ale ty cały czas nie rozumiesz prawda ??? i cały czas będziesz leczył swoje zaściankowe komleksy kosztem Bydgoszczy, jeżdżę po kraju i nikt nigdy mi żadnego przykego słowa nie powiedział, że jestem z Bydgoszczy, poza województwem cały czas ludzie jako punkt odniesienia wskazują Bydgoszcz....... tylko u nas jest jakiś dziwny trend.....

S
Stachu
W dniu 21.08.2014 o 19:45, Anka napisał:

i bardzo dobrze w końcu jakiś ruch, promocję województwa czas zacząć bo marka Kujawsko-pomorskie niewiele znaczy i z niczym się nie kojarzy w przeciwieństwie do Wielkopolski czy Pomorskiego z agresywną polityką reklamowania Gdańśka..... jeden z moich ulubionych aktorów Keanu nas promuje super :)

 

Tak , to swietnie , ze Reeves zostal zaangazowany do tej kampanii ,

Jednak moim zdaniem to nie wojewodztwo sie "z niczym nie kojarzy" , lecz co najwyzej Bydgoszcz , ktora - jako miasto - w powszechnym odczuciu uwazana jest przez rodakow za brzydką, robotniczą i komuszą.... i maja tutaj wiele racji , pisze to z przykrosciia, ale taka jest prawda , niestety.....

 

123

Sprawiedliwość po toruńsku. Marszałek daje na promocję trzech imprez w dwa razy mniejszym Toruniu i tylko dwóch imprez w dwa razy większej Bydgoszczy.

A
Anka

i bardzo dobrze w końcu jakiś ruch, promocję województwa czas zacząć bo marka Kujawsko-pomorskie niewiele znaczy i z niczym się nie kojarzy w przeciwieństwie do Wielkopolski czy Pomorskiego z agresywną polityką reklamowania Gdańśka..... jeden z moich ulubionych aktorów Keanu nas promuje super :)

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska