Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Smok Edzio i bańki mydlane zawładnęły Nowym Tomyślem!

TYLKO U NAS
Smok Edzio i bańki mydlane zawładnęły Nowym Tomyślem!

Trener Resovii: Wyrównanie w tych okolicznościach dają nadzieję i tlen

Trener Resovii: Wyrównanie w tych okolicznościach dają nadzieję i tlen

Polecamy

Iga Świątek wygrała turniej w Madrycie. Zobacz zapis naszej relacji na żywo z finału

Iga Świątek wygrała turniej w Madrycie. Zobacz zapis naszej relacji na żywo z finału

Ekwadorczyk Jhonatan Narvaez zwycięzcą pierwszego etapu wyścigu Giro d'Italia

Ekwadorczyk Jhonatan Narvaez zwycięzcą pierwszego etapu wyścigu Giro d'Italia

Michał Bryl i Bartosz Łosiak bez sukcesu w Brazylii. Porażka w meczu o ćwierćfinał

Michał Bryl i Bartosz Łosiak bez sukcesu w Brazylii. Porażka w meczu o ćwierćfinał