Marzy wtedy o pobycie w luksusowym SPA na końcu świata oraz o spotkaniu z… Wojciechem Cejrowskim!
To wybrane wyniki najnowszego raportu pt. Czas na przerwę – badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SMG/KRC Millward Brown w październiku 2009 roku, na próbie 1000 kobiet w wieku 25 - 45 lat, korzystających z Internetu i pracujących zawodowo. – wykonanym dla marki KIT KAT Senses na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"