Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Nowy komendant powiatowy policji w Łasku. Tak było na uroczystej zbiórce

NOWE
Nowy komendant powiatowy policji w Łasku. Tak było na uroczystej zbiórce

Matura 2024. Egzaminy potrwają do 25 maja. Zachować spokój, zostawić telefon

Matura 2024. Egzaminy potrwają do 25 maja. Zachować spokój, zostawić telefon

Polecamy

Polacy rzucili się na nowe świadczenie z ZUS. Można dostać nawet 3900 zł

Polacy rzucili się na nowe świadczenie z ZUS. Można dostać nawet 3900 zł

Większa kontrola na maturach 2024? Ważne słowa dyrektora CKE

Większa kontrola na maturach 2024? Ważne słowa dyrektora CKE

"Kasprowicz" najwyżej z inowrocławskich szkół w rankingu liceów i techników

"Kasprowicz" najwyżej z inowrocławskich szkół w rankingu liceów i techników