Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Krajowa Spółka Cukrowa. Pierwsza kampania reklamowa zmieni wizerunek firmy?

(24press.pl), (HEJ)
Kampania KSC realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie” i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.
Kampania KSC realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie” i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia. 24press.pl
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier.

Kampania prowadzona przez KSC ma charakter regionalny - obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Lublin, Warszawę, Toruń i Bydgoszcz.
Plakaty można zobaczyć na wielu nośnikach, takich jak: billboardy, citylighty a także w autobusach, w lokalnej prasie oraz internecie.

W ramach działań w sieci prowadzony jest także "Słodki Konkurs - Świąteczne inspiracje w twoim regionie", do którego Krajowa Spółka Cukrowa ufundowała nagrody.
KSC będzie się promowała w ten sposób do końca grudnia 2010 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska