https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Krajowa Spółka Cukrowa. Pierwsza kampania reklamowa zmieni wizerunek firmy?

(24press.pl), (HEJ)
Kampania KSC realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie” i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia.
Kampania KSC realizowana jest pod hasłem: "Ale Pysznie” i utrzymana jest w scenerii świąt Bożego Narodzenia. 24press.pl
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. prowadzi pierwszą w historii koncernu kampanię wizerunkową marki Polski Cukier.

Kampania prowadzona przez KSC ma charakter regionalny - obejmuje swoim zasięgiem duże miasta: Lublin, Warszawę, Toruń i Bydgoszcz.
Plakaty można zobaczyć na wielu nośnikach, takich jak: billboardy, citylighty a także w autobusach, w lokalnej prasie oraz internecie.

W ramach działań w sieci prowadzony jest także "Słodki Konkurs - Świąteczne inspiracje w twoim regionie", do którego Krajowa Spółka Cukrowa ufundowała nagrody.
KSC będzie się promowała w ten sposób do końca grudnia 2010 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska