Licytacja odbędzie się w dniu 03.02.2009 r. o godzinie 11:00 w Biurze Technicznym Oddziału Cukrownia "Brześć Kujawski" przy ul. Przemysłowej 1, w sali nr 8.
w/w urządzenie można oglądać w dniach od 13.01.2009 r. do 30.01.2009 r. w godzinach od 8:00 do 14:00 na terenie Oddziału.
Przystępujący do przetargu są zobowiązani do wpłaty wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej na konto
BGŻ S.A. o/Włocławek nr 34 2030 0045 1110 0000 0111 4120
na jeden dzień przed wyznaczonym terminem, gotówką najpóźniej do dnia 02.02.2009 r. do godziny 14:00 w kasie Oddziału "Cukrownia Brześć Kujawski". Ponadto zainteresowani uczestniczeniem w przetargu powinni złożyć pisemne "Oświadczenie" o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz ze stanem technicznym nabywanego urządzenia, których druki można otrzymać w Sekretariacie Dyrektora Oddziału. Dostarczenie oświadczenia winno nastąpić w dniu przetargu (przed rozpoczęciem) na ręce komisji przetargowej w Sali przetargowej. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia (urządzenia). Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się oferenta, który przetarg wygrał, od zawarcia umowy lub gdy zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn zawinionych z jego strony. Oferentom, którzy nie wygrali przetargu, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie w kasie Oddziału lub na wskazane przez oferenta konto bankowe. Nabywcą zostaje uczestnik licytacji, który zaoferuje cenę najwyższą z biorących udział w licytacji. Wadium przepada na rzecz zbywcy, jeżeli żaden z uczestników licytacji nie zaoferuje ceny wywoławczej. Wysokość postąpienia w licytacji wynosi 1% ceny wywoławczej, w zaokrągleniu do pełnych złotych w górę. Stawienie się jednego uczestnika licytacji wystarcza do odbycia przetargu. W takiej sytuacji zamknięcie przetargu i udzielenie przybicia licytantowi następuje po zaoferowaniu ceny wywoławczej. Faktura zostanie sporządzona w terminie 7 dni od daty przetargu. Zapłata ceny nabycia nastąpi w terminie 7 dni od dnia przetargu. Odbiór urządzeń/urządzenia musi nastąpić w terminie 14 dni od daty przetargu.
Koszty związane ze sprzedażą ponosi nabywca. Wydanie nabywcy przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
Wszelkich informacji na temat zbywanych urządzeń udziela Kierownik działu Transportu Pan Zbigniew Bacciarelli Tel. nr 054 23 05 210 kom. 695 650 149.
Przetarg odbędzie się zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 13 lutego 2007 roku w sprawie określenia sposobu i trybu organizowania przetargu na sprzedaż składników aktywów trwałych przez Spółkę powstałą w wyniku komercjalizacji (Dz. U. Nr 27, poz. 177 ze zm.).
Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub wycofania z przetargu urządzenia bez podania przyczyny.
