https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kto wiedział o podwyżce w kablówce? We Włocławku aż huczy!

Nie wszyscy wiedzieli o podwyżce
Nie wszyscy wiedzieli o podwyżce Andrzej Galczak
Podwyżka dotyczy pakietu cyfrowego „Rozrywka lux”. Dlaczego abonenci SatFilmu, nie zostali o tym wcześniej poinformowani?

- Kilka dni temu otrzymałem fakturę z SatFilmu, na której kwota do zapłaty jest wyższa o trzy złote - mówi poirytowany Czytelnik. - Nie chodzi o te kilka złotych, to niewiele w stosunku do ogólnej sumy. Ale dlaczego nikt mnie nie pyta czy się na to zgadzam. Jestem przecież stroną, z którą zawarto umowę.

SatFilm: wszyscy otrzymali informacje o podwyżce

Podwyżka dotyczy pakietu cyfrowego „Rozrywka lux”. Dlaczego abonenci SatFilmu, nie zostali o tym wcześniej poinformowani?

- Nie jest prawdą, że nie informowaliśmy abonentów o podwyżce - podkreśla Artur Witwicki, pełnomocnik zarządu ds. marketingu. - Na przełomie października i listopada wszyscy otrzymali foldery i pisma mówiące o podwyżce. Jeśli te materiały nie zostały z różnych powodów dostarczone do domów, to były wysyłane pocztą. Jest w nich klauzula mówiąca, że jeśli ktoś nie zgadza się z podwyżką ma prawo rozwiązać z nami umowę bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji, gdyby zawarł umowę promocyjną.

- Nie otrzymałam żadnej informacji na temat podwyżki - pisze Ewa na naszym forum. - Nikt nie doręcza mi żadnych folderów. Nawet kalendarza nie dostarczyli.

Gdy ma być gala KSW, to znają numer
- Ja mieszkam przy ulicy Płockiej - pisze osoba podpisana jako abonent. - Dostałem kalendarz, ale nic więcej. Byłem zdziwiony tym bardziej, że jak ma być gala KSW, to wiedzą jaki mam numer telefonu żeby wysłać informacje o cenie, a jak podwyżka abonamentu, to już pewnie zapomnieli mojego numeru.

Mieszkająca na Zazamczu Aneta pisze, że dostała folder z informacją o podwyżce. Wychodzi więc na to, że nie do wszystkich dotarła informacja o podwyżce.

Operator musi skutecznie powiadomić

Czy powiadomienie poprzez wrzuconą do skrzynki pocztowej ulotkę jest skutecznym zawiadomieniem abonenta?

- Cena jest istotnym warunkiem umowy - wyjaśnia Krystyna Watkowska, miejski rzecznik konsumentów. Abonenci, którzy nie otrzymali ulotki powinni złożyć reklamację, gdyż nie mogli zapoznać się z ulotką mówiącą o podwyżce, a także o warunkach odstąpienia od umowy. Po stronie SatFilmu leży udowodnienie, że abonent był powiadomiony.

Jak dodaje rzeczniczka, operator musi się ustosunkować do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni.

WIĘCEJ ZDJĘĆ Z HOTELU ALEKSANDER - TUTAJ

Powitanie 2018 roku we Włocławku [kluby, restauracje, mnóstwo zdjęć]

Dlaczego warto nosić odblaski? Mówi Sławek Piotrowski.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska